וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תיפגש עם נציגיו של לידור כהן בניסיון לסגור לעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 9:01

במועדון רוצים ששחקן ההתקפה יאריך חוזה, אך צפוי מו"מ לא פשוט. שטקוס, שלמה, אופק ביטון ואליאס בסכנת צהובים והיעדרות מחצי גמר הגביע

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

בהפועל תל אביב יחלו בקרוב בהכנות לעונה הבאה. לאחר שהקבוצה תבטיח הישארות יחל מו"מ כספי עם ניר קלינגר מתוך רצון שהמאמן ימשיך לעונה נוספת. במהלך השבוע אמורים במועדון להיפגש גם עם נציגיו של לידור כהן, שמסיים חוזה בתום העונה, בניסיון להגיע להסכם חדש, אך המו"מ לא צפוי להיות פשוט: לאחר שקיבל משכורת נמוכה יחסית העונה, שחקן ההתקפה צפוי לדרוש לפחות 120 אלף דולר לעונה.

לקראת המשחק עם כפר סבא ביום ראשון, שומר קלינגר את שחקניו דרוכים ורוצה להבטיח סופית הישארות בליגה. מנגד, בהפועל תל אביב מודעים לכך שמספר שחקנים נמצאים בסכנת היעדרות מחצי גמר גביע המדינה במידה ויקבלו כרטיס צהוב במשחק הקרוב: ארנסטס שטקוס, אופק ביטון ורז שלמה עם ארבעה צהובים כל אחד ואילו שי אליאס עם 11, כאשר כל צהוב נוסף במשחק הקרוב יגרום להיעדרות מהמשחק נגד בית"ר תל אביב בת ים.

לידור כהן שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
יישאר אדום? לידור כהן/אודי ציטיאט

שחקנים בקבוצה סיפרו כי אחרי ניצחונה של הפועל חדרה על בני יהודה הייתה ירידת מתח מסוימת, אך הוסיפו כי "זה טבעי בכל הלחץ שאנחנו חיים בו בחודשים האחרונים. התחושה היא שבני יהודה נשברה, אבל אסור לנו לבנות על זה, צריך להשלים את העבודה ולגמור עם זה, עשינו חצי שנה אדירה, אחוזי הצלחה של קבוצת צמרת, ככה צריך להתייחס לזה".

בשלב הזה אין כל התקדמות בנוגע לרוכש או שותף חדש ובמועדון מכינים תכנית כלכלית זהירה לעת עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully