וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נקנסה, משה חוגג התגונן: "לה פמיליה הם לא אוהדים שלנו"

28.4.2021 / 18:11

הקבוצה ספגה קנס של 6,000 שקל, הבעלים הפנה אצבע מאשימה ללה פמיליה והפועל תל אביב. גם מכבי חיפה נקנסה בשל התפרעות האוהדים

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

בית"ר ירושלים ספגה הערב (רביעי) קנס בגובה 6,000 שקל בגין קריאות גזעניות והתפרעות אוהדים במשחק נגד הפועל תל אביב. בעלי בית"ר משה חוגג התייצב לדיון בבית הדין של ההתאחדות, והפנה אצבע מאשימה כלפי ארגון "לה פמיליה" וכן כלפי הפועל תל אביב.

"מאוד מתסכל שפנינו לכל אנשי הפועל תל אביב והם פשוט התעלמו מאיתנו. לה פמיליה אינם אוהדי בית"ר ירושלים. הם מזיקים למועדון. אנחנו אמרנו להם ואמרנו להפועל תל אביב - אנחנו מונעים מהם כניסה לטדי, אנא מנעו מהם כניסה. זה לא קרה", אמר חוגג בדיון.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
"הם עושים את זה לפגוע בכיס שלי". חוגג/דני מרון

חוגג הוסיף לגבי לה פמיליה: "הם עושים את זה כדי לגרום לי נזק כלכלי. אני תובע אותם, ואני עוד אתבע אותם. תשפטו את המועדון על כל מה שאני עושים ומבקש שתכירו בזה שלה פמיליה הם לא בית"ר".

כמו כן, ספגה בית"ר קנס בגובה 1,500 שקל על הפסקת החשמל נגד בני יהודה.

עוד בבית הדין: מכבי חיפה נקנסה ב-18 אלף שקל בסך הכל בגין שני מקרים של התפרעויות אוהדים: 3,000 שקל בשל פריצת האוהד לתחומי המגרש בסיום משחק הגביע נגד הפועל עפולה, 5,000 שקל על הדלקת האבוקות של האוהדים במשחק החוץ מול הפועל באר שבע ו-10 אלף שקל נוספים כעונש על תנאי מהעונה שעברה. הירוקים הודיעו שהם מחפשים אחר מדליקי האבוקות ונמצאים בקשר עם המשטרה לגבי האוהד שפרץ, ממנו אף נמנעה רכישה של כרטיסים למשחקים עתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully