וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "לא מחכה לנבחרת. אם יתמזל מזלי, אצא לחו"ל כבר עכשיו"

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 19:22

שחקן העבר התראיין ל-103FM, סיפר על תוכניותיו להתפתח כמנהל מקצועי, ואמר על התקופה בבית"ר: "התעסקתי בדברים שאולי לא הייתי צריך להתעסק בהם". האזינו

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

יוסי בניון ממשיך לשבת בבית, וממתין להצעה הנכונה כדי לחזור לעולם הכדורגל. בין היתר, שחקן העבר האגדי שרוצה להמשיך בתור מנהל מקצועי, התפקיד אותו מילא בבית"ר ירושלים, קיבל לאחרונה הצעה גם מהפועל תל איב להתמנות לתפקיד בעונה הבאה, אולם הוא עדיין שוקל את צעדיו.

"קיבלתי פניות מכל מיני קבוצות, אני לא יכול להתייחס לכל ידיעה ולא יכול להגיד שמות", אמר בניון הערב (רביעי) בראיון ל-103FM. "היו לי גם הצעות לאמן אבל סירבתי, כי אני הולך בכיוון של מנהל מקצועי, למרות שעוד מעט אני מסיים את קורס הפרו. פנו אליי מכל מיני מקומות אם אני רוצה להיות עוזר מאמן של מאמנים שאני מכיר, לא פסלתי את זה, אמרתי שזה מעניין אותי ושאני צריך לחשוב. זו גם אפשרות. החלום הגדול הוא לחזור לחו"ל ולעשות קריירה, אבל יכול להיות שאני אצטרך להיות בתפקיד מסוים בישראל שנתיים או שלוש. אם יתמזל מזלי אצא לחו"ל כבר עכשיו. כל מועדון בישראל מבחינתי הוא מכובד, לא משנה מה השם, ואני שוקל כל הצעה שמגיעה אליי. אני חושב אם אני יכול להצליח או לא יכול להצליח ואם אני יכול ללכת בדרך שלי או לא. אני מחכה בסבלנות. טוב לי כרגע ואם זה אומר שאם אני אשאר עוד תקופה מחוץ לכדורגל זה גם בסדר מבחינתי".

האזינו לראיון המלא

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים יוסי בניון. דני מרון
מחכה לאתגר בחו"ל? בניון/דני מרון

על נבחרת ישראל אמר: "אני לא מחכה לנבחרת. היו מגעים, אבל בסוף כשהיה נראה שהכל מסתדר דברים התחילו להתהפך. החלטנו שזה לא מתאים לא לי ולא להם והלכנו כל אחד לכיוון אחר. אני יכול להגיד שהכיוון באמת היה חיובי והיה נראה שזה בדרך להיסגר. היו לי הרבה פגישות, הייתה כוונה להכניס אותי לתפקיד ואני הראיתי שאני מאוד רוצה את זה. בסוף ראיתי שדברים השתנו, שזה לא בדרך שלי ושאני לא יכול להשפיע כמו שאני רוצה. אני לא אהיה בנבחרת כדי שאנשים יגידו 'יוסי בניון קיבל תפקיד בנבחרת'. אני רוצה להיות במקום שאוכל להצליח בו בדרך שלי ולא בדרך של מישהו אחר. כרגע אני חושב לכיוונים אחרים".

על התקופה בבית"ר ירושלים: "נהניתי מאוד. עשיתי דברים שהם הרבה מעבר למנהל מקצועי. התעסקתי בדברים שאולי גם לא הייתי צריך להתעסק בהם. עשיתי הכול כדי להצליח ורציתי שהכול יזרום כמו שצריך. נהניתי למרות העבודה הקשה. כמובן שיש לי עוד המון מה ללמוד ולהשתפר, אבל בסך הכל הייתה עבודה טובה ובנינו חדר הלבשה מצוין. אתם יודעים, החלטתי ללכת בגלל דברים מסוימים. לצערי מאז דברים הלכו פחות טוב לבית"ר וזה חבל לי כי אני אוהב את הקהל ואת המועדון, אבל זה חלק מהמשחק".

על הציפיות מערן זהבי בנבחרת: "הוכח כבר לאורך כל השנים ששום שחקן גדטול כזה או אחר לא יכול לקחת על עצמו את הנבחרת שלנו לטורניר. אני חושב שערן שחקן ענק, אני נהנה לראות אותו. הוא גולר ברמות הכי גבוהות שיש. אני מאחל לו שימשיך להצליח והלוואי שהנבחרת תצליח. אם היא תעלה זו תהיה הפתעה עצומה כי יש נבחרות טובות מאיתנו. אני מאחל לערן שימשיך ליהנות ושיבקיע שערים. כיף לי לראות את זה מהצד כאוהד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully