וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הציעה ליוסי בניון להתמנות למנהל המקצועי בעונה הבאה

27.4.2021 / 9:40

הצדדים קיימו כמה שיחות בתקופה האחרונה, גורם בכיר במתחם חודורוב: "יוסי הוא דמות מקצועית שיכולה לסייע למועדון". בניון עדיין לא השיב להצעה ומעדיף לבדוק אופציות בחו"ל בשלב הזה

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

ראשי הפועל תל אביב ניהלו לאחרונה מספר שיחות עם יוסי בניון והציעו לו לשמש כמנהל המקצועי של המועדון, תפקיד אותו ביצע בבית"ר ירושלים. בהפועל טוענים כי הצטרפות של דמות כמו בניון יכולה לעזור לקבוצה במינוף המועדון ברמה המקצועית, אך טוענים כי בניון עדיין לא השיב להצעה ובשלב הזה מחפש אופציות בחו"ל.

אגב, האדומים שמעו מבעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, על הקשרים של שחקן העבר בחו"ל והיכולת שלו לסייע במכירת שחקנים כפי שעשה עם גדי קינדה, ליוואי גרסיה ופרדי פלומן ורוצים להיעזר בשורותיו. גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר הבוקר: "יוסי הוא דמות מקצועית שיכולה לסייע להפועל תל אביב, היו שיחות אבל שום דבר עדיין לא ברור לגבי העונה הבאה שלנו".

בניון בן ה-40 היה קרוב לאחרונה להתמנות למנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, אך המגעים בינו לבין ההתאחדות לכדורגל לא הבשילו לכדי חתימה, בעיקר בשל חילוקי דעות בנוגע לקשר בין הנבחרות הצעירות לבוגרת. לאחרונה הוא חזר והתבטא כי ירצה לצאת לחו"ל כמנהל מקצועי או כבעל תפקיד בכיר בצוות. יש לציין כי האחרון ששימש כמנהל מקצועי במתחם חודורוב, משה סיני, נזרק בטונים צורמים ובצורה מזלזלת וייתכן שזה חלק מהשיקול של בניון שלא לתת תשובה בשלב זה.

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
לא ירצה ללכת בדרכו של משה סיני? יוסי בניון/מגד גוזני

לאחר הפסדה של בני יהודה, בהפועל תל אביב רוצים להבטיח סופית את ההישארות עם ניצחון על הפועל כפר סבא במחזור הקרוב. השחקנים צפו במתח במשחקה של הזהובים נגד הפועל חדרה ואמרו: "בני יהודה הרימה ידיים. היא לא עמדו בלחץ ואפשר היה לראות שמה שקרה בטדי השפיע עליה. ננסה לסגור את הסיפור סופית במשחק הקרוב ולהתרכז בחצי גמר הגביע".

המאמן ניר קלינגר מתייחס בכובד ראש ליריבה בחצי גמר הגביע, בית"ר תל אביב בת ים, והוא והצוות המקצועי כבר עסוקים בניתוח שלה לקראת ההתמודדות ב-11 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully