וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הנכון, בזמן הנכון: מאחורי ההצגה של אנגולו קאנטה מול ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 10:43

סיים ראשון בתיקולים, רשם יותר כדרורים מוצלחים מכל שחקני ריאל ביחד וחתום גם על אחוז דיוק אדיר במסירות. קשר צ'לסי הבריק בחצי גמר האלופות ואפילו שחקני עבר מתקשים להירגע: "71 אחוזים מכדור הארץ מכוסים במים, את כל השאר מכסה קאנטה"

"71 אחוזים מכדור הארץ מכוסים במים, את כל השאר מכסה אנגולו קאנטה".

בחשבון הטוויטר הרשמי של צ'לסי הגדירו בצורה הטובה ביותר את היכולת של אנגולו קאנטה במשחק הראשון מבין שניים מול ריאל מדריד אמש (שלישי) בחצי גמר ליגת האלופות, שנגמר ב-1:1. הקשר הצרפתי האדיר היה בכל מקום במגרש מול הבלאנקוס, ואף נבחר לשחקן המצטיין בסיום.

עד כמה הוא היה טוב? בזמן שכל שחקני ריאל מדריד רשמו חמישה כדרורים מוצלחים לכל אורך 90 הדקות, קאנטה לבדו רשם שישה כאלה. אם זה לא מספיק, הוא ניצח ביותר תיקולים מכל שחקן אחר על המגרש (21), חטף את הכדור שש פעמים ודייק כמעט בכל המסירות שלו (סיים עם 88 אחוז). "ברור שאני שמח, אבל זה בעיקר כי שיחקנו היטב מול קבוצה חזקה מאוד בדמותה של ריאל מדריד", אמר קאנטה בסיום. "לפני שריקת הפתיחה, דיברנו על כך שננסה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין, ולדעתי 1:1 היא אכן תוצאה טובה".

"ננסה לשחק אפילו יותר טוב אצלנו בבית", הוסיף הצרפתי. "המטרה שלנו כמובן היא להעפיל לגמר ואני חושב שמה שעשינו בחלק הראשון של חצי הגמר הוא די בסדר. אנחנו חייבים להיות אופטימיים לקרת הגומלין, לא לחשוב על מה היה קורה אם היינו כובשים עוד שערים ולשמור על רוח חיובית".

"יוצא דופן - בהגנה ובהתקפה", פרגנו לקשר בחשבון הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות, אחרי שבחרו בו לאיש המשחק. "קאנטה היה מבריק על כר הדשא, ובהחלט מגיע לו התואר".

"דווקא מול שלושה מהקשרים הטובים בעולם - לוקה מודריץ', טוני קרוס וקאסמירו, הוכיח קאנטה מדוע הוא הקשר הטוב בעולם", התמוגגו אוהדי צ'לסי ברשתות החברתיות. "לדעתי יש לו 15 ריאות ולא ריאה אחת כמו לאדם רגיל, לעתים אני לא מספיק לחזור להגנה אבל אני יודע שהוא כבר יהיה שם", נזכרו ברשת בציטוט של פול פוגבה על חברו לנבחרת. "הוא פשוט בכל מקום", הוסיף קשר מנצ'סטר יונייטד בזמנו.

"קאנטה הקשר הטוב בעולם, הוא עושה את עבודת הקשר האחורי הכי טוב שיש כרגע", הודה שחקן העבר ג'ו קול. "אין ספק שקבוצה צריכה להיבנות עליו, הוא משחק בשביל שני קשרים". "אני חושב שהוא עדיף בהרבה על קאסמירו, הוא מכסה שטחים כמו שאף קשר אחר בעולם לא עושה", הוסיף ריו פרדיננד. "קאנטה תמיד היה שחקן של משחקים גדולים, ולכן לעולם אסור לפקפק בו", צייץ ססק פברגאס. "הוא משחק בשביל שניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully