וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו לשעבר של אדן הזאר: "לחתום בריאל הייתה טעות פטאלית. ברצלונה הרבה יותר מתאימה לו"

ג'ון ביקו שייצג את הבלגי בעבר: "להיכנס לנעליים של רונאלדו? כמו לנסות לטפס על ההימלאיה בידיים חשופות. בברצלונה הוא היה הופך לשחקן הטוב בעולם"

תקציר: ווסטהאם - צ'לסי 1:0/ספורט1

קרוב לשנתיים חלפו מאז עבר אדן הזאר מצ'לסי לריאל מדריד בעסקה היקרה בכל הזמנים, והערב (שלישי, 22:00, ספורט 5) החלוץ הבלגי עשוי לסגור מעגל, אם יהיה כשיר למפגש עם קבוצתו לשעבר. שחקן הכנף הפציע רחוק מלהצדיק את 120 מיליון היורו שהבלאנקוס שילמו תמורתו ומבלה את רוב הזמן במיטת הטיפולים, ובאופן טבעי התקשורת מתמקדת בו לקראת מפגש הענקיות בחצי גמר ליגת האלופות.

בבלגיה פורסם ראיון עם ג'ון ביקו, מי שהיה סוכנו של הזאר עד שנת 2013, שטוען שהחתימה בריאל מדריד הייתה טעות פטאלית מלכתחילה. "לחתום בריאל מדריד הייתה שגיאה ענקית. זו הייתה הבחירה שלו, הוא הלך עם הלב, אבל לא עם ההיגיון", אמר. "הוא היה צריך לעזוב את צ'לסי שנה קודם או שנה אחר כך, אבל החליט להכניס את עצמו לנעליים העצומות של רונאלדו. להגיע לריאל מדריד אחרי העזיבה שלו, זה כמו לנסות לטפס על ההימלאיה בידיים חשופות. הוא היה חייב למצוא את האומץ כדי להגיד 'לא' לעסקה הזאת".

אדן הזאר ריאל מדריד. רויטרס
הכל היה נראה אחרת בברצלונה? הזאר/רויטרס

לדבריו של ביקו, השידוך בין הזאר לריאל נועד לכישלון. "אנשים שוכחים שלריאל יש סגנון אתלטי ופיזי מאוד. הדרישות שם אחרות בכל מה שקשור לקצב ולאינטנסיביות. שחקנים שהיתרון העיקרי שלהם הוא טכניקה, לא תמיד משתלבים שם. חאמס רודריגס הוא דוגמא מצוינת, ובזמן אמת הטחתי את זה גם בפניו של אדן. אמרתי לו, 'אתה לא שחקן לריאל מדריד, אלא לברצלונה'. לשם הוא היה צריך לעבור. אני בטוח שבברצלונה הוא היה הופך לסיפור הצלחה כביר. הוא היה מקבל את החופש שהוא זקוק לו, הכדור היה ברגליים שלו, הוא היה הופך לכדורגלן הטוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully