וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "אנחנו יכולים להבקיע 3 או 4 שערים בכל מקום"

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 13:58

ריאל מדריד שוב אכזבה כשלא ניצחה בליגת האלופות, אבל המאמן נשמע אופטימי אחרי ה-1:1 מול צ'לסי: "נגיע ללונדון כדי לכבוש". על בנזמה: "כבר לא מופתע משום דבר שהוא עושה". מרסלו נבחר לתורנות קלפי במדריד ועשוי להחמיץ את הגומלין מול צ'לסי

רודריגו מול טיאגו סילבה, ריאל מדריד מול צ'לסי. רויטרס
משחק שהתחיל נהדר ודעך, בניגוד לגשם. ריאל וצ'לסי/רויטרס

אחרי שריאל מדריד איבדה לאחרונה יותר מדי נקודות יקרות בליגה הספרדית במסגרת מאבק האליפות הצמוד, הבלאנקוס קיוו שבליגת האלופות הקבוצה תחזור להפגין את הקילריות המסורתית שלה, אבל אתמול (שלישי) ריאל שוב קרטעה, נפרדה ב-1:1 ביתי מול צ'לסי, ותגיע בעמדת נחיתות לגומלין בלונדון, כשהיא יודעת שהיא חייבת לכבוש (0:0 יספיק לבלוז) מול הקבוצה החזקה והיציבה של תומאס טוכל.

מצד שני, ריאל מדריד רושמת משחק 18 ברציפות ללא הפסד, ובגומלין בעוד שמונה ימים יחזרו לסגל פדריקו ואלוורדה ופרלאן מנדי, אולי גם סרחיו ראמוס,. שצייץ בסיום: "מאמץ גדול של הקבוצה. אנחנו יודעים שכדי לנצח צריך לדעת לסבול. הכל עוד פתוח, ואמוס!".

אדן הזאר, שנכנס כמחליף מול האקסית: "יכול היה להיות טוב יותר, יכול היה להיות גרוע יותר. באופן אישי, אני מתקדם צעד אחרי צעד. ברור שאני רוצה לשחק ולהית על המגרש. שיחקתי קצת יותר מאשר לפני כן, מצפים לנו עוד משחקים חשובים עד סוף העונה ואנחנו צריכים להיות מוכנים. אני פשוט שמח לחזור לשחק שוב. צ'לסי? תמיד כיף לשחק מול חברים".

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
סקורר לוהט, אבל הבעיטה היחידה למסגרת. בנזמה/רויטרס

נקודת האור שוב היה קרים בנזמה הלוהט, שכבש את שערו ה-13 ב-14 המשחקים האחרונים של ריאל מדריד, ועלה למקום הרביעי בטבלת כובשי כל הזמנים בליגת האלופות. החלוץ הצרפתי השתווה לכוכב האגדי של הבלאנקוס ראול עם 71 שערים, וכעת רק רוברט לבנדובסקי (73), ליאונל מסי (119) וכריסטיאנו רונאלדו (134) לפניו (לצערו, כל השחקנים פעילים).

עוד בוואלה!

חצי גמר ליגת האלופות: ריאל מדריד וצ'לסי נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

אבל גם השער של בנזמה (הבעיטה היחידה של ריאל מדריד למסגרת במשחק!) לא הצליח (29) לחפות על הערב המאכזב של קבוצתו, שפתחה רע מאוד את המשחק, הציגה הגנה חדירה, ונקלעה לפיגור מוקדם (14) משער של פוליסיץ', שבאופן שערורייתי נותר לבד מול טיבו קורטואה בטרם כבש את ה-0:1 לאורחים מאנגליה.

זינדין זידאן נשמע אופטימי למרות התוצאה הלא טובה ואמר אחרי המשחק: "צריך לדעת גם להתמודד עם תוצאות כאלו, אנחנו עדיין בחיים והולכים ללונדון כדי להבקיע שערים. אנחנו יכולים להבקיע 3 או 4 שערים בכל מקום. השער של בנזמה היה מדהים, אני לא מופתע משום דבר שהוא עושה יותר. אני גאה בשחקנים שלי, אנחנו מאמינים ויודעים מה לעשות כדי להעפיל לגמר".

המאמן הביע אופטימיות זהירה לגבי חזרתו של ראמוס לגומלין ואמר: "אנחנו מקווים שהוא יהיה איתנו. הוא לא התאמן עדיין, אבל אנחנו ממתינים. מקווים שהוא יחזור לאימונים ונכשיר אותו".

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד נפרד משחקני צ'לסי אחרי חצי גמר ליגת האלופות. רויטרס
ניפגש עוד שמונה ימים. ריאל וצ'לסי/רויטרס

מרסלו, שפתח בהרכב ולא הרשים במיוחד בטרם הוחלף, אמר בסיום: "שיחקנו טוב, ואנחנו יוצאים בראש מורם. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, הגומלין ייראה אחרת. אנחנו רגועים, יהיה משחק גדול בלונדון. ריאל מדריד הולכת להילחם עד הסוף".

אגב מרסלו, הוא עשוי להיעדר מהגומלין. הסיבה? המגן הברזילאי נבחר על ידי ממשלת ספרד לתורנות קלפי בבירה לקראת הבחירות הבאות שייערכו בשלישי הבא, יום לפני המשחק, ולא יוכל לנסוע עם שאר הקבוצה לגומלין בלונדון.

על פי הדיווח בספרד, ראשי ריאל מדריד מתכוונים לערער על כך בתקווה שההחלטה לשבצו לקלפי תבוטל, כשבתקשורת המקומית טוענים שהוא יוכל להגיע בכוחות עצמו לבירת אנגליה ביום המשחק.

אבל האם השער של ריאל מדריד היה חוקי? על פי ההילוכים החוזרים, נראה כי קאסמירו עושה עבירה על אספיליקואטה לפני שהכדור הגיע לבנזמה, כשההחלטה הזו מגיעה דווקא אחרי שבמדריד חששו מיחס לא הוגן מאופ"א אחרי פרשת הסופר ליג. כמובן שברשת לגלגו על ההחלטה לאשר את השער, כשאחד מאוהדי ברצלונה צייץ ש"קאסמירו כמעט השאיר שחקן של צ'לסי בלי צוואר, אבל העיקר שצ'פרין הולך לעשות דברים נגד מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully