וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל: "הם כבשו ממצב נייח, וחוץ מזה לא עשו כלום. היינו צריכים לנצח"

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 0:49

מאמן צ'לסי יודע הקבוצתו יכלה להוציא יותר ממשחק החוץ מול ריאל מדריד, אבל טוען: "נצטרך לחיות עם ה-1:1". קאנטה להט, ורנר הוסיף עוד החמצה לרזומה

מאמן צ'לסי תומאס טוכל. רויטרס
יהיה מעניין בגומלין. טוכל/רויטרס

צ'לסי יכולה לצאת מועודדת: הבלוז יצאו למשחק חוץ קשה מול ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, כבשו שער חוץ יקר, סיימו ב-1:1 והעבירות את ההכרעה ללונדון, לקראת הגומלין שייערך ביום רביעי הבא. פוליסיץ' כבש ראשון (14) והעלה את צ'לסי ליתרון מוקדם אחרי פתיחה חזקה מאוד של האנגלים, אבל קארים בנזמה איזן בחצי-מספרת אדירה (29). הקצב נרגע אחרי מחצית ראשונה מצוינת, אדן הזאר נכנס מול האקסית אך לא השפיע, אבל בסופו של דבר אין ספק שהכול פתוח לגומלין. מנגד, אין גם ספק שצ'לסי של תומאס טוכל שוב הוכיחה שהוא קבוצה שקשה לגבור עליה.

המצטיין היה ללא ספק אנגולו קאנטה, האיש שהיה בכל פינה על המגרש והזכיר את כושר השיא שלו, ואפילו חברו לשעבר ססק פברגאס צייץ: "הוא תמיד היה שחקן. מעולם לא פקפקתי בו. הוא משחק בשביל שניים".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: ריאל מדריד וצ'לסי נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון בחצי הגמר

לכתבה המלאה

מנגד, טימו ורנר המשיך את העונה המאכזבת שלו, כאשר רשם עוד החמצה גדולה, שמצטרפת לרשימה ארוכה של החמצות העונה, של החלוץ שהגיע כהבטחה גדולה אחרי הצלחות בגרמניה.

חלוץ צ'לסי טימו ורנר מחמיץ מול ריאל מדריד. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
איך הוא החמיץ את זה?! ורנר/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

טוכל אמר בסיום: "התחלנו את המשחק טוב מאוד, עם הרבה אומץ ואיכות. הגיע לנו לנצח במחצית הראשונה, הגענו להזדמנויות, היינו צריכים להכריע את המשחק. למרבה הצער הם כבשו ממצב נייח, חוץ מזה הם לא עשו כלום, לא נתנו להם להגיע לאף מצב. הייתה תוצאה מאכזבת בהפסקה. היינו צריכים להישאר רגועים ולא לאבד את הביטחון. המחצית השנייה הייתה מאוד טקטית, אפשר היה לראות שאנחנו קצת עייפים. היו לנו רק כמה ימים להתאושש ממשחק חוץ קשה, ונצטרך לחיות עם ה-1:1 הזה. בהתחלה עלינו ליתרון מוצדק והיינו צריכים לכבוש עוד. אבל ספגנו משום דבר, ולספוג מיכולת אישית של יריב זה משהו שתמיד יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully