וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריז סן ז'רמן הגישה הצעה לליאו מסי, לברצלונה אין סיכוי להשוות אותה"

העיתונאי מרסלו בצ'לר חושף: פ.ס.ז' הגישה למסי הצעה לשלוש שנים, המצב הכלכלי של בארסה לא יאפשר לה להתקרב אליה. לאפורטה טרם הגיש הצעה משלו

תקציר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה 4:0 (גמר גביע המלך)/ספורט1

העיתונאי הברזילאי מרסלו בשלר טוען: פריז סן ז'רמן הגישה הצעה לליאונל מסי. בשלר נחשב למוערך ואמין, והיה זה שפירסם ראשון על המעבר של ניימאר לפריז סן ז'רמן ומהראשונים שדיווח על רצונו של ליאו מסי לעזוב את ברצלונה בקיץ. הפעם הברזילאי מדווח: אלופת צרפת הגישה למסי הצעה גדולה לשנתיים פלוס אופציה לשנה נוספת.

לדבריו, פ.ס.ז' מאמינה שההצעה שלה היא "בלתי ניתנת להשוואה". בבירת צרפת מרגישים שפריז סן ז'רמן הוכיחה השנה שהיא קבוצה חזקה, ואחרי ההעפלה לגמר ליגת האלופות בשנה שעברה, השנה העפילה לחצי הגמר (לפחות), כשבדרך היא מדיחה את ברצלונה.

עוד נטען בדיווח שברצלונה עד עתה לא הגישה למסי הצעה, והסיבה ברורה: ברצלונה בבעיה פיננסית קשה, ולא יודעת למעשה מה היא יכולה להציע למסי. המועדון נפגע קשה מהקורונה, וכרגע ספק אם יש לו אפשרות להשוות את ההצעה של פ.ס.ז' או אפילו להתקרב אליה.

ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב. רויטרס
השמועות לא פוסקות. מסי/רויטרס

עם זאת, בשלר טוען שכרגע מסי מתעקש שלא להתעסק בזה, והוא כולו מרוכז בששת המשחקים שנותרו לברצלונה עד תום העונה, בניסיון לזכות באליפות ולהשלים דאבל.

יש לציין שהנשיא החדש של ברצלונה ז'ואן לאפורטה לא מסתיר את רצונו הגדול שמסי יישאר ועל החוזה שברצלונה תציע לוף אבל גם יודע שהארגנטינאי הרגיש בקיץ שעבר שהוא זקוק לאתגר חדש ושבקיץ הקרוב יוכל לעזוב בחינם. מנגד, יש לציין כי מסי סיפר איך הבנים שלו לחצו עליו להישאר בברצלונה, הקבוצה שבה שיחק כל חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully