וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס ממתינה: "ריאל סגרה את הדלתות בפני רונאלדו", בופון מתלבט

לפי "אס", האלופה מחכה לקבל הצעות על הכוכב ש"רוצה לעזוב, בלי קשר לליגת האלופות". השוער הוותיק שוקל חמש הצעות, גם דיבאלה יימכר?

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. Gabriele Maltinti, GettyImages
עתידו לוט בערפל. רונאלדו/GettyImages, Gabriele Maltinti

האם כריסטיאנו רונאלדו יישאר ביובנטוס גם בעונה הבאה? לפי דיווחים באיטליה וספרד, אם הגברת הזקנה לא תעפיל לליגת האלופות, הסיכויים לכך נמוכים מאוד. "בין אם הם יעלו או לא, כריסטיאנו רוצה לעזוב", נכתב היום (שלישי) ב"אס". "ריאל מדריד, אליה הכי היה רוצה לעבור, סגרה את דלתותיה. פריז סן ז'רמן עדיין לא עשתה מהלך, לפחות כרגע, ומנצ'סטר יונייטד היא גם אופציה, אבל כרגע כולם ייאלצו לחכות".

עוד נכתב כי "יובנטוס שחלמה על זכייה בליגת האלופות עם CR7 שברה את הבנק, אבל כרגע זה פרויקט שנכשל. כעת, להצליח להיפטר מהפורטוגלי שמרוויח 87 מיליון יורו בעונה נראה כמו אפשרות שתרצה את כולם. בטורינו מחכים שז'ורז'ה מנדש יביא הצעה קונקרטית".

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
יסיים את הקריירה מחוץ לאיטליה? בופון/רויטרס

ובינתיים, יובנטוס עוסקת גם בעתידם של שחקנים נוספים. כמו לרונאלדו, גם לפאולו דיבאלה נותרה עוד שנה אחת בחוזהו, וגם אותו הגברת הזקנה תנסה למכור. עם זאת, "הארגנטינאי לא יסכים לאף הצעה ורוצה להישאר עד 2022, ואז לעזוב בחינם". שחקנים נוספים שעשויים לעזוב הם ארון ראמזי, אדריאן ראביו, פדריקו ברנרדסקי ולאונרדו בונוצ'י. אם לא תעפיל לליגת האלופות, האלופה צפויה לבצע שידוד מערכות רציני.

לפי "טוטוספורט" גם ג'אנלואיג'י בופון טרם החליט מה ירצה לעשות בעונה הבאה. השוער בן ה-43 ככל הנראה לא ימשיך לעונה נוספת ביובנטוס, שכן אם ימשיך בקריירת המשחק שלו, ירצה לשמש כשוער ראשון. באיטליה טוענים שיש כרגע חמש קבוצות בולטות שמחזרות אחריו: אולימפיאקוס, איינטרכט פרנקפורט, ספורטינג ליסבון, גלאטסראיי ודינמו קייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully