וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הודיעה: יוליאן נאגלסמן ייאמן החל מעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 11:58

אחרי שהמאמן כבר סיכם את תנאיו באלופת גרמניה, הבווארים סגרו גם עם ר.ב. לייפציג. ישלמו פיצוי של 25 מיליון יורו

תקציר: מיינץ - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

עכשיו זה רשמי: יוליאן נאגלסמן יהפוך למאמן באיירן מינכן בעונה הבאה. אחרי שאלופת גרמניה סיכמה אתמול עם המאמן, היום היא חלפה גם על פני המשוכה האחרונה כשהגיעה לסיכום עם ר.ב. לייפציג. באיירן תפצה את סגנית המוליכה בסכום של 25 מיליון יורו וכבר הודיעה רשמית על המהלך.

המאמן בן ה-33 יחליף את האנזי פליק שהודיע לאחרונה שלא ימשיך ואמר היום לאתר הרשמי: "השנתיים האחרונות היו בלתי נשכחות עבורי. נהניתי מהאמוציות, מהניצחונות והתארים, אבל יותר מכל מהעבודה היומיומית על כר הדשא. זו הייתה תקופה יוצאת מהכלל, ולמדתי שהצלחה יכולה לבוא רק כשעובדים בשיתוף פעולה מלא".

המנהל המקצועי חסן סליהמידז'יץ' אמר: "השיחות עם יוליאן היו יעילות ומהירות מאוד. נהנה איתו מאוד, אני משוכנע בכך. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות גם להאנזי פליק, איתו חגגנו מספר תארים והצלחות, בראשם הטרבל ב-2020. ההצלחות הללו יהיו רשומות על שמו לנצח".

נשיא באיירן הרברט היינר אמר: "יוליאן נאגלסמן מייצג דור חדש של מאמנים. על אף גילו הצעיר, רשומות על שמו הצלחות רבות. אני בטוח שבעזרתו נמשיך להצליח כמו בשנים האחרונות".

יוליאן נאגלסמן מאמן ר.ב. לייפציג. GettyImages
בדרך לג'וב הנכסף. נאגלסמן/GettyImages

בימים האחרונים הואצו המגעים בין הצדדים ובאיירן מינכן הודיעה רשמית ללייפציג ולנאגלסמן עצמו על הכוונה להיכנס למו"מ. המאמן שהפך בזכות הפיצוי שישולם עליו למאמן היקר בהיסטוריה, סיכם לחמש שנים, עד קיץ 2026. הסכום - 25 מיליון יורו - עשוי לגדול בהתאם לסעיפי בונוס בחוזה בין המועדונים.

נאגלסמן מאוד מוערך ברחבי אירופה ובחודשים האחרונים שמו עלה שוב ושוב כמועמד להחליף את ז'וזה מוריניו בטוטנהאם. אחרי קריירת משחק קצרצרה שנקטעה כבר כשהיה בן 21, נאגלסמן פצח בקריירת אימון במחלקת הנוער של הופנהיים. בשנים 2016-2019 עמד על הקווים של הקבוצה הבוגרת ובשנתיים האחרונות הוא מאמן בהצלחה רבה את לייפציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully