וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונארומה הכעיס את האוהדים: "העתיד של מילאן? הוא מייצג את המוות המוחלט"

השוער והקפטן התבדח עם פפה ריינה לאחר ההפסד 3:0 ללאציו, והרשת סערה: "אל תתנו לו לחזור למתחם האימונים". פיולי: "המצב הסתבך"

סטפנו פיולי מאמן מילאן. DeFodi Images, GettyImages
הכרטיס לליגת האלופות בסכנה אחרי עוד הפסד. סטפנו פיולי/GettyImages, DeFodi Images

חלומות האליפות של מילאן, שהובילה את טבלת הליגה האיטלקית במשך 18 מחזורים, נראים רחוקים מאוד כעת, כשגם מקומה בין ארבע הראשונות בסכנה. הרוסונרי לא היו בליגת האלופות מאז 2013/14, והתבוסה אמש (שני) 3:0 מול לאציו באולימפיקו הוציאה אותם מהטופ 4 כשנותרו חמישה מחזורים בלבד לתום העונה. ללאציו השישית יש עוד משחק חסר וגם היא חזק במאבק, כאשר מילאן עם מספר נקודות זהה לזה של נאפולי ויובנטוס, אבל עוד צריכה להתארח אצל הגברת הזקנה וגם אצל אטאלנטה המדורגת שנייה.

מי שהכעיס מאוד את אוהדי מילאן לאחר ההפסד השני ברציפות הוא השוער ג'אנלואיג'י דונארומה, קפטן הקבוצה שמסיים את חוזהו ב-30 ביוני ועדיין לא סיכם על חוזה חדש. דונארומה נקלט בצילומי הטלוויזיה כשהוא צוחק ומחליף חוויות עם פפה ריינה, שהיה השוער השני שלו וכיום משחק בלאציו.

הצילומים הללו גרמו לזעם ברשתות, ואוהדים צייצו כי הם "נגעלים" מההתנהגות שלו וביקשו מההנהלה: "אל תתנו לו לחזור למתחם האימונים". אחרים כתבו: "אתה יכול ללכת, ביי", "איך הוא מעז לצחוק? בא לי לזרוק את הטלוויזיה מהחלון". אוהד נוסף הגדיל לעשות וכתב: "העתיד של מילאן? לא, הוא מייצג את המוות המוחלט של המועדון".

המאמן סטפנו פיולי התייחס למצב בטבלה ואמר: "יש לנו קבוצה חזקה ואנחנו צריכים להגיב במהירות, כי זו הייתה תבוסה כואבת. אנחנו צריכים להשתפר כדי לסיים את העונה שלנו כמו שרצינו, אנחנו לא רוצים להישאר עם טעם של אכזבה. השחקנים מאוכזבים כמוני, כי זה היה משחק חשוב, אבל זו לא הייתה הופעה רעה שלנו. התוצאה הזו מסבכת את המצב והקבוצות האחרות העלו הילוך, אבל אנחנו עדיין במאבק ונצטרך לחזור לעצמנו כבר במשחק הבא".

על זלאטן איברהימוביץ', ששוב נעדר בגלל פציעה וגם שמע שאופ"א פותחת בחקירה נגדו בגלל הקשר לחברת הימורים, אמר פיולי: "הוא החמיץ הרבה משחקים העונה, לצערנו זה מה שקרה. נראה בימים הקרובים אם הוא יוכל לעמוד לרשותנו".

בצד השני, מאמן לאציו סימונה אינזאגי התגאה: "זה היה ניצחון חלק שלנו. ידענו שזו ההזדמנות האחרונה להישאר במאבק על המקום בין ארבע הראשונות, זה היה גמר עבורנו. כשהגעתי, לאציו לא הייתה אפילו באירופה. עכשיו העפלנו בפעם החמישית ברציפות, ואני מקווה גם שנגיע לליגת האלופות, אבל יש עוד מועדונים גדולים שנאבקים עבור אותה מטרה".

עוד בוואלה!

מילאן הובסה על ידי לאציו, נאפולי נכנסה לטופ 4 על חשבונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully