וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הובסה על ידי לאציו, נאפולי נכנסה לטופ 4 על חשבונה

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 0:29

אחרי שהובילו את הטבלה במשך 18 מחזורים, הרוסונרי כעת במקום החמישי לאחר הפסד 3:0 ללאציו. נאפולי שלישית אחרי 0:2 בטורינו

מריו מנדז'וקיץ' שחקן מילאן מאוכזב. רויטרס
מילאן תישאר מחוץ לליגת האלופות? מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

האם אחרי סערת הסופר ליג, יובנטוס, מילאן או שתיהן יישארו מחוץ לליגת האלופות? המחזור ה-33 בסרייה A הסתיים הערב (שני) ורק חימם את הקרב על הטופ 4, כאשר נאפולי עלתה למקום השלישי עם 0:2 על טורינו, ואילו מילאן ירדה למקום החמישי בעקבות תבוסה 3:0 אצל לאציו השישית, שחזרה גם היא למאבק ומחזיקה עוד משחק ביד.

נאפולי, יובנטוס ומילאן עם מספר נקודות זהה, אבל כרגע הפרש השערים הנחות של מילאן מציב אותה חמישית. בסיום העונה יכריע המאזן בין הקבוצות, אלא שבינתיים הוא לא מושלם שכן הרוסונרי עוד צריכים להתארח אצל אטאלנטה ויובה.

גם אינטר מרוצה מהכישלון של יריבתה העירונית, כשהיא תוכל לזכות באליפות כבר בסוף השבוע, אם תנצח את קרוטונה האחרונה ותקבל גם איבוד נקודות של אטאלנטה מול ססואולו.

חואקין קוראה (משמאל) עם לואיס אלברטו שחקני לאציו. רויטרס
צמד חשוב. חואקין קוראה/רויטרס

לאציו - מילאן 0:3

אחרי שהובילה את הטבלה במשך 18 מחזורים וחלמה על אליפות ראשונה אחרי עשור, מילאן לפתע מחוץ לארבע הראשונות ובלי הכרטיס לליגת האלופות. המארחת רצתה להשאיר לעצמה סיכוי במאבק אחרי התבוסה 5:2 בנאפולי, וכבר אחרי דקה ו-17 שניות חואקין קוראה ביצע דאבל-פס עם צ'ירו אימובילה, עבר את ג'אנלואיג'י דונארומה וכבש את השער הכי מהיר של לאציו מאז שהחלה מדידת אופטה ב-2004/05. שער של מנואל לצארי נפסל לאחר בדיקת VAR בדקה ה-43, אבל לאציו בכל זאת השיגה את השני, ושוב מרגלי קוראה שעבר בקלות את פיקאיו טומורי וירה פנימה.

מילאן התקשתה ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, שגם התבשר כי אופ"א פותחת בחקירה נגדו בגלל מעורבותו הפיננסית בחברת הימורים, ובדקה ה-87 ספגה את השלישי מאימובילה, שירה לקורה ופנימה וחגג את ה-18 שלו העונה. קבוצת החוץ הטובה בליגה, מפסידה בסך הכול בפעם השנייה העונה (אחרי ה-2:0 לספציה). לאציו רק חמש נקודות מאחוריה ועם משחק חסר, אחרי שהשוותה שיא מועדון של 10 ניצחונות בית רצופים (כמו ב-1937 ו-1974).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טיימואה בקאיוקו שחקן נאפולי. Valerio Pennicino, GettyImages
שער יפהפה. טיימואה בקאיוקו/GettyImages, Valerio Pennicino

טורינו - נאפולי 2:0

הקרב על ליגת האלופות בסרייה A חם מתמיד, ומי שהוציאה את יובנטוס מהטופ 4 (בעזרת היריבה העירונית שלה) היא נאפולי. הקבוצה של ג'נארו גאטוזו הגיעה אחרי ה-2:5 המרשים על לאציו, והמשיכה באותו הקצב. טיימואה בקאיוקו השתחרר יפה וירה מ-20 מטרים אל הרשת בדקה ה-11 ושתי דקות לאחר מכן גם ויקטור אוסימן חטף כדור בקו מחצית המגרש, דהר לבדו ומצא את הרשת של סלבטורה סיריגו, עם שערו השביעי ב-11 משחקים בהם פתח. רולאנדו מנדראגורה המקומי הורחק בצהוב שני בדקה ה-86, וטורינו מקדימה את הקו האדום בהפרש שערים בלבד. היא סופרת 12 משחקים ללא ניצחון על נאפולי, מאז ה-0:1 הביתי במרץ 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully