וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנטזיה של אוהדי ארסנל נראית רחוקה: קרונקי לא מוכר, ביקורת על ההצעה של דניאל אק

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 19:31

המיליארדר השבדי הציע לרכוש את הקבוצה ולהחזיר את הנרי, ויירה וברגקאמפ, אבל יינס להמן מבהיר שהבעלים הנוכחי "לא רוצה למכור", וטוען: "אתה רואים את השלושה עובדים ביחד?"

תקציר: ארסנל - אברטון 1:0/ספורט 1

הפנטזיה של אוהדי ארסנל על בעלים חדש וחזרה לימים הגדולים של המועדון נראית כרגע רחוקה. בימים האחרונים באנגליה דיווחו על כוונתו של דניאל אק, המיליארד השבדי, לרכוש את המועדון שאותו הוא אוהד, כשהוא עצמו הצהיר שהוא רוצה להחזיר למועדון את דניס ברגקאמפ, תיירי הנרי ופטריק ויירה - הכוכבים של ארסנל "הבלתי מנוצחת". עם זאת, היום (שלישי) שוער העבר של הקבוצה, ינס להמן, הבהיר שהבעלים הנוכחי, סטן קרונקי, לא מעוניין למכור את הקבוצה, ולמעשה פקפק בהצהרות של אק.

כבר תקופה ארוכה שאוהדי ארסנל מייחלים לשינוי, אחרי שנתיים בלי העפלה לליגת האלופות ודעיכה איטית, אבל השבועות האחרונים הגבירו עוד יותר את תחושת הניכור ממשפחת קרונקי, אחרי שהתברר שהם הסכימו להשתתף בסופר ליג - דבר שלאחר מכן הם התנצלו עליו.

המיליארדר השבדי דניאל אק. Vince Bucci, AP
רעיון רציני? אק/AP, Vince Bucci
פטריק ויירה מאמן ניס עם תיירי הנרי מאמן מונאקו. רויטרס
יש מקום לכולם? הנרי לצד ויירה/רויטרס

במקביל דניאל אק, מיליארדר שבדי והבעלים של "ספוטיפיי", הכריז שהוא רוצה להיכנס למועדון, ששוויו מוערך ב-2 מיליארד דולר. האוהדים כבר החלו לפנטז על מהפך, אבל להמן טוען שספק אם זה יקרה.

"יהיה פנטסטי אם חבריי לשעבר לקבוצה יעבדו שוב בארסנל, כי כולם אנשים נהדרי", אמר הגרמני, "אבל אני לא חושב שמשפחת קרונקי רוצה למכור את ארסנל. מהמפגשים האישיים שלי עם ג'וש קרונקי (היו"ר), הוא אדם נחמד מאוד, והוא מעוניין מאוד להצעיד את ארסנל לעתיד טוב יותר.

"מהניסיון שלי בכדורגל, עכשיו אני בהנהלה של הרטה ברלין, אנשים קודם כל צריכים לשאול את השאלות הנכונות, ורק אחר כך לייצר מבנה נכון שבו החבר'ה האלה - תיירי, דניס ופטריק - יוכלו לעבוד. אתם רואים אותם עובדים ביחד על המגרש? אני לא ממש מבין את המשרות שלהם, כי צריך להיות מבנה נכון, מלמטה ועד למעלה.

"יש את אדו (המנהל הטכני של ארסנל), חבר לשעבר בקבוצה, אני חושב שהוא עושה עבודה טובה. אז אם הם באים למעלה תיירי הוא מאמן, פטריק אותו דבר, דניס היה עוזר מאמן באייאקס... אני חושב שהמומחיות שלהם הם לא בלהיות מנהל ספורטיבי או מנכ"ל".

אק מגדיר את עצמו כ"אוהד אובססיבי" של ארסנל, שגם במהלך ישיבות הנהלה של ספוטיפיי צופה במשחקי של הקבוצה. הוא בן 38, הונו מוערך ב-4.4 מיליארד דולר, אחרי שהיה מיליונר כבר בגיל 23, כשלמעשה בגיל 13 כבר החל לבנות אתרים.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully