וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הריאיון בארגנטינה, ניקו אולסק מכחיש: "לא אמרתי שהקהל של בית"ר גזעני"

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 20:08

הקשר צוטט כאומר כי "לה פמיליה גזענים מאוד", אך טען: "הכתב טעה. מהרגע שנחתתי כאן הרגשתי רק אהבה". על הקורונה: "החיים פה נורמליים"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

קשר בית"ר ירושלים ניקו אולסק העניק היום (שלישי) ריאיון לתקשורת בארגנטינה, ובו התייחס בין היתר למשבר הקורונה העולמי וגם לאוהדים ששבו למגרשים. "25 אחוז מהאוהדים מורשים כרגע להיכנס לאצטדיון, הם צריכים להציג דרכון שמוכיח שעברו חיסון", אמר. "זו חוויה מדהימה, כעת הם שרים חזק יותר מתמיד".

בריאיון שפורסם בארגנטינה אף אמר אולסק כי "לה פמיליה גזענים מאוד, הם מקשים כשלא הולך לקבוצה". בשעות הערב הוציא הקשר הודעת הבהרה ובה טען: "מעולם לא אמרתי שהקהל של בית"ר גזעני. טוב עשה הכתב שמחק וערך את דבריי לאחר שהבין שטעה. בלי קשר, מהרגע שנחתתי בישראל הרגשתי את האהבה של אוהדי בית"ר אלי, והדבר היחיד שמעניין אותי זה לחזור מהפציעה ולהצליח עם הקבוצה".

אולסק הוסיף סיפר ולתקשורת במולדתו: "אנחנו כבר לא מחויבים יותר ללכת עם מסיכות בחוץ, גם באימון זה כבר לא חובה. יש הרבה פחות מקרים חיוביים, אנשים כבר לא מתים וזה משום שלמעלה מחצי המדינה מחוסנת. החיים פה נורמליים, המגיפה נגמרה. המסעדות מלאות, החופים מלאים, המועדונים מלאים, אפילו יותר מתמיד כי אנשים לא חיו במשך למעלה משנה".

גם הכדורגל חזר לחיים, לפי קשר בית"ר ירושלים: "כל החברים שלי לקבוצה מחוסנים כבר למעלה מחמישה חודשים, אנחנו חיים נורמליים. כבר זמן רב לא נבדקנו, אנחנו אפילו לא מדברים על הקורונה יותר. השנה הזו היתה קשה מאוד, כי היינו מאוד לבד. להיות יכול לצאת החוצה, להתאמן, לראות אנשים בכיכר או בבר זה נהדר. ישראל עשתה זאת, ואני מקווה שיתר העולם יוכל להיות כך בקרוב מאוד".

ניקו אולסק שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"אנחנו אפילו לא מדברים על הקורונה יותר". אולסק/מאור אלקסלסי

בארגנטינה, לעומת זאת, המצב הרבה פחות טוב: 62 אלף איש מתו במדינה, בה נרשמו קרוב ל-3 מיליון חולים עד כה. אמש, למשל, התגלו במדינה למעלה מ-20 אלף חולים חדשים. "אני מודע למה שקורה", אמר אולסק. "אני יודע שהמדינה שלי עוברת תקופה קשה מאוד וזה כואב לי. בעוד חודש וחצי אני הולך להתחתן במקסיקו, והחברים והמשפחה שלי מארגנטינה לא יוכלו להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully