וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החוב למכבי חיפה: סכנין עלולה לא לפתוח את העונה הבאה בליגת העל

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 13:38

על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, קבוצה עם חוב חלוט לא רשאית לשחק בליגה הבכירה. בחיפה סירבו לפרוס את החוב ל-20 תשלומים

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

האם בני סכנין לא תוכל לפתוח את העונה הבאה בליגת העל? ממידע שהגיע לוואלה! ספורט, עולה שהמועדון בסכנה בשל סעיף תקנוני האוסר על קבוצה שנגדה עומד חוב חלוט לפתוח את העונה הבאה.

כזכור, בין מכבי חיפה לבני סכנין עומד סכסוך בשנה האחרונה בנוגע לתשלום חוב של האחרונה לירוקים. מדובר בסכום קרוב למיליון שקלים ללא ריביות ועד שלב זה סכנין עדיין לא העבירה את הכסף. אם היא לא תעשה זאת עד פתיחת העונה הבאה, מכבי חיפה תוכל לפנות לבקרת התקציבים ולהפעיל את הסעיף התקנוני שימנע מסכנין לפתוח את העונה הבאה.

החוב חלוט וגם התקבל פסק בורר של עו"ד ליאור מזור בעניין, מה גם שחיפה פנתה לבית משפט אזרחי כדי לקבל תוקף משפטי לפסק הבורר - ולכן הסעיף התקנוני יכול להיות מופעל כנגד סכנין.

שחקן בני סכנין עטאא ג'אבר. ברני ארדוב
סוגייה ישנה שעדיין לא נפתרה. ג'אבר/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע שלאחרונה פנו אנשי סכנין למכבי חיפה בניסיון להגיע להסדר בנוגע לתשלום שלמעשה אמור להתקבל על המעבר של עטאא ג'אבר בשנת 2015. בסכנין ביקשו מחיפה לפרוס את החוב ל-20 תשלומים שווים, אלא שהירוקים סירבו ודורשים את מלוא הסכום באופן מיידי.

"אנחנו לא מכירים את המקרה הספציפי כי כרגע זה לא עומד מולנו", אמרו גורמים בהתאחדות, "אך בהחלט לקבוצה עם חוב חלוט אסור לפתוח את העונה הבאה".

תגובת סכנין תובא כשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully