וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס חוזר אחרי 9 שבועות, יאנג שנפצע ייבדק, יוקיץ' ורנדל מרוצים

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 13:27

כוכב הלייקרס צפוי לשוב לפרקט מול דאלאס הלילה, גארד אטלנטה יעבור MRI. הג'וקר על לילארד: "נראה שהפרענו לו קצת", ניו יורק חוגגת: "מצאנו את הנוסחה"

לברון ג'יימס הפצוע על ספסל לוס אנג'לס לייקרס לצד אנתוני דייויס. Rick Scuteri, AP
חוזר לפרקט. דייויס/AP, Rick Scuteri

אחרי כמה שבועות לא פשוטים, אוהדי לוס אנג'לס לייקרס סוף כל סוף זוכים לקצת בשורות טובות. אנתוני דייויס, הכוכב הגדול של הקבוצה שנפצע ב-14 בפברואר, צפוי לחזור למשחק הקרוב מול דאלאס, שייערך הלילה (בין חמישי לשישי). על פי הדיווח בארצות הברית, דייויס צפוי לפתוח בחמישייה אם ירגיש טוב באימון המסכם למשחק.

"הוא לא יקבל הרבה דקות בשני המשחקים הראשונים", נכתב בדיווח. "בלייקרס חוששים מעומס ויכניסו אותו לעניינים בהדרגה".

מאז שדייויס נפצע, רשמה האלופה מאזן של 16:14, והיא כעת בפיגור של 2.5 משחקים מדנבר שנמצאת במקום הרביעי במערב, כשנותרו 14 משחקים לסיום העונה הסדירה. ב-23 משחקים שבהם לקח חלק העונה, קלע הפורוורד 22.5 נקודות למשחק וקטף 8.4 כדורים חוזרים.

דמיאן לילארד פורטלנד בלייזרס. Steve Dykes, AP
נעצר. לילארד/AP, Steve Dykes

באחד המשחקים המסקרנים והדרמטים של הלילה, גברה דנבר 105:106 על פורטלנד, אחרי מאמץ הגנתי אדיר של הנאגטס לכל אורך שלבי המשחק ובדקות הסיום בפרט. דמיאן לילארד, מהסקוררים המובילים בליגה, נעצר הפעם על 22 נקודות באחוזים רעים מאוד - 9 מ-23 מהשדה ו-2 מ-10 ל-3.

"מה ממוצע הנקודות שלו? 30 או משהו כזה לא? אז נראה שהפרענו עליו קצת", אמר ניקולה יוקיץ', שכיכב עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים. "הוא החמיץ ממצבים שהוא בדרך כלל קולע, היינו עליו כל הערב והתשנו אותו. נכון שהוא לא שיחק במשחקים האחרונים בשל פציעה, אבל גם לנו יש חלק בכך שהוא לא הצטיין". אגב לילארד שקלע שתי שלשות בלבד, עלה למקום העשירי ברשימת קלעי השלשות הגדולים בכל הזמנים בליגה, כשחלף על פני ג'ייסון קיד. בנוסף הוא הפך לשחקן השלישי בהיסטוריה של הליגה עם לפחות 1,500 נקודות ולפחות 400 אסיסטים בכל אחת מתשע העונות הראשונות שלו בליגה. ג'מאל מארי, שנפצע ב-12 באפריל במשחק מול גולדן סטייט, עבר ניתוח לטיפול ב-ACL הפגוע וכעת יחל בהליך החלמה.

מה תגידו על ניו יורק ניקס, הקבוצה המפתיעה של הליגה, שרשמה הלילה ניצחון שמיני ברציפות (רצף הניצחונות הארוך ביותר של הקבוצה מאז 2014)? ג'וליוס רנדל שוב הבריק, הפעם עם 40 נקודות, בניצחון על אטלנטה לאחר הארכה. "אנחנו עומדים בלא מעט אתגרים שניצבים בפנינו העונה", אמר רנדל, שעזר לניקס לקלוע את כל 10 הנקודות הראשונות בהארכה. "נראה שמצאנו את הנוסחה איך לנצח משחקים צמודים".

מנגד, באטלנטה יצאו מהמשחק מאוכזבים למדי, ולא רק בגלל ההפסד. כוכב הקבוצה טריי יאנג נפצע אחרי שקלע 20 נקודות ומסר 14 אסיסטים בשלושה רבעים, ולא שב עוד לפרקט. הוא נפגע בקרסול ויעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה, לאחריה גם יתברר לכמה זמן ייעדר והאם גם הוא, בדומה לדני אבדיה, סיים את העונה.

ה-משחק של הלילה היה ללא ספק הניצחון הדרמטי 113:116 של פיניקס על פילדפיה. במצב של 113:107, פחות מדקה לסיום, ג'ואל אמביד, שכיכב עם 38 נקודות, קלע שלשה אדירה וצימק את ההפרש לשלוש נקודות בלבד. הסאנס הגיבו עם שלוש נקודות משלהם לפני שפילי שוב צימקה, הפעם ל-116:113, עם כדור ביד. כריס פול, שחקן של למעלה מ-90 אחוז מקו העונשין, נשלח לזרוק, החטיא ואמביד שלקח את הריבאונד, פחות משנייה לסיום, זרק זריקה משוגעת מכל המגרש שכמעט נכנסה וכפתה הארכה, אך הכדור פגע בטבעת ויצא החוצה.

"כשזרקתי את הכדור, זה הרגיש טוב", אמר אמביד. "לא יודע איך הייתי מגיב אם הכדור היה נכנס", אמר מנגד מיקל ברידג'ס. "אם אמביד היה מכניס את הזריקה, הטיסה חזרה הביתה הייתה ארוכה מאוד ומתישה", הודה מאמן פיניקס מונטי וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully