וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה נפצע בניצחון וושינגטון על גולדן סטייט וסיים את העונה

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 12:03

דווקא אחרי פתיחה טובה מול גולדן סטייט, הפורוורד נחת לא טוב על רגלו ופונה מהפרקט בכיסא גלגלים. על פי הדיווחים הוא סובל משבר מאמץ וסיים את עונת הרוקי שלו ב-NBA. ווסטברוק וביל הצטיינו ב-114:118 על הווריירס, קרי סיים עם 2 מ-14 מחוץ לקשת

מערכת וואלה

עונת הבכורה של דני אבדיה ב-NBA ככל הנראה הגיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) לסיומה, אחרי שהפורוורד של וושינגטון נפצע בניצחון 114:118 על גולדן סטייט ולא צפוי לשוב עוד לפרקט העונה.

זה קרה רגע לפני סיום המחצית הראשונה. דווקא אחרי פתיחה טובה למשחק, במהלכה קלע שש נקודות, קטף 3 ריבאונדים וחטף כדור לסטף קרי, נחת אבדיה לא טוב על קרסול רגלו אחרי שנחסם, ופונה לחדרי ההלבשה בכיסא גלגלים. על פי דיווח של אדריאן ווג'נרובסקי מ-ESPN, אבדיה סובל משבר מאמץ, לא יזדקק לניתוח ויעבור MRI.

במשחק עצמו יצאו הוויזארדס כשידם על העליונה, בדרך לניצחונם השישי ברציפות. עם אבדיה על הפרקט, רשמה וושינגטון רבע חלומי של 38 נקודות לעומת 20 בלבד של הווריירס, שהשיבו עם 22:38 משלהם ברבע השני. גולדן סטייט המשיכה להכתיב את הטון גם ברבע השלישי, אך הוויזארדס הפכו את התוצאה בדיוק בזמן ושמרו על ההפרש ברגעי ההכרעה בדרך לניצחון החשוב.

בראדלי ביל הוליך את קלעי המנצחת עם 29 נקודות, אליהן הוסיף גם 10 ריבאונדים. ראסל ווסטברוק סיים עם טריפל דאבל מרשים של 14 נקודות, 20 ריבאונדים, 10 אסיסטים וגם 9 איבודים ודייויס ברטאנס ודניאל גאפורד תרמו 19 כל אחד מהספסל.

מנגד, קרי, שנמצא באחד החודשים הטובים בקריירה שלו אחרי שרשם הצגות מרשימות במשחקים האחרונים, היה חלש מאוד כשנעצר על 18 נקודות ב-7 מ-25 מהשדה, כולל 2 מ-14 מחוץ לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully