וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "גם אם לא הולך לי בהתקפה, יש לי את הטיקט ההגנתי"

הישראלי של הוויזארדס הסביר במסיבת עיתונאים בזום כיצד ההגנה עוזרת לו עם חוסר היציבות בהתקפה. וגם: לקראת המפגש עם סטף קרי

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

לקראת המפגש המסקרן בין רביעי לחמישי בין וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה לבין גולדן סטייט ווריירס, התפנה הישראלי לענות על שאלות העיתונאים הישראלים במסיבת עיתונאים שנערכה בזום בסיום האימון של קבוצתו. אבדיה התייחס בין השאר לחוסר היציבות שלו בהתקפה, להתרגשות לקראת חזרת הקהל הביתי לאולם וגם כמובן, למפגש עם אחד הכוכבים הגדולים ב-NBA בעשור האחרון, סטף קרי.

"אני משקיע, עובד קשה ותמיד מנסה לחשוב חיובי ומה שקורה אני אנסה להצדיק את הדקות שלי", אמר אבדיה. על החגים ויום השואה במהלכו שיחק עם סרט שחור על גופיית המשחק: "הרגשתי פעם ראשונה שאני רחוק, ורציתי להראות שאני לא שוכח מאיפה שבאתי ושהלב שלי עם כולם, לכן עשיתי את המחווה ההיא".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. צילום מסך, צילום מסך
אבדיה/צילום מסך, צילום מסך

הישראלי נשאל איך הוא מרגיש לעומת הרוקיז האחרים בשאר הקבוצות: "אני בקשר טוב עם חלקם, אבל אני לא משווה את עצמי לאף אחד. אני נמצא בסיטואציה שונה, אני בא ממקום שונה. אצל כל אחד המצב שונה, אז אין טעם שאני אשווה את עצמי לאחרים. יש לי את הדרך שלי ואני דבק בה. מצד שני, כיף לראות שחקנים שהגיעו לליגה באותה שנה שאני הגעתי ולהתעדכן איתם, זה יוצר תחושה שיש בינינו משהו משותף".

על הקשר עם הקהילה היהודית: "עוד לא כל כך יצא לי ליצור קשר בגלל הקורונה וכל הפרוטוקול של הבטיחות, מאמין שככל שהמצב יירגע אני אוכל ליצור אינטרקציה יותר משמעותית עם הקהילה היהודית בוושינגטון". על חזרת הקהל לאולמות: "עוד לא פגשתי את הקהל הביתי. היו כמה אוהדים במשחקים אז התחלתי להרגיש את האווירה. אין כמו קהל, אני מרגיש טוב לגבי זה".

עוד בוואלה! ספורט

"אין ספק מי ה-MVP האמיתי": סטפן קרי "עושה דברים שמעולם לא נעשו"

לכתבה המלאה
סטף קרי גולדן סטייט אנתוני דייויס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
"התמקדנו בו המון בעבודה לקראת המשחק". סטף קרי/רויטרס

על המפגש עם סטף קרי במשחק הליגה הקרוב: "התמקדנו בו המון. סטף זה סטף, ואתה יודע שהוא יקלע. אנחנו ננסה להרגיע אותו ולהפחית את כמות הנקודות שלו. ננסה לשחק את המשחק שלנו ואני מאמין שיהיה בסדר. אנחנו פחות מתרכזים בשאר הקבוצות שמתמודדות מולנו על המיקום, ולא עניין של הפרשים. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לתת מאה אחוז בכל משחק ופחות לחשוב על הקבוצות האחרות".

על חוסר היציבות בהתקפה: "גם אם לא הולך לי בהתקפה, יש לי את הטיקט ההגנתי. לפעמים לשמור על שחקן זה מה שעוזר לי לשמור על ריכוז ולהיכנס למשחק גם בהתקפה. רכבת ההרים ההתקפית הזו קורית כל העונה, אבל מה שלא יהיה אני אנסה לעזור לקבוצה שלי כשאני שומר ובריבאונד".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully