וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוקיז בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר ב-NBA: דני אבדיה במקום החמישי

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 20:22

ב-ESPN סקרו את שחקני השנה הראשונה, הישראלי מקדים בין היתר את ג'יימס ווייסמן: "וושינגטון טובה יותר איתו מאשר בלעדיו"

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

מומחה הדראפט של ESPN מייק שמיץ דירג הערב (רביעי) את הפוטנציאל של שחקני השנה הראשונה ב-NBA, והציב את דני אבדיה במקום החמישי, כשקודמים לו פטריק וויליאמס (4), טייריס הליברטון (3), אנתוני אדוארדס (2) ולאמלו בול (1).

"זה לא סוד שהיו לו הרבה עליות ומורדות העונה", כתב שמיץ. "הקליעה והביטחון שלו מחוץ לקשת היו מאוד לא יציבים, הוא התקשה לסיים בהתקפות מעבר ונראה קצת מחוספס עם הכדור. בעוד הוא גילה פוטנציאל הגנתי כשהוא מפוקס, עבירות וטעויות קצת פגעו בו בעונת הרוקי".

עם זאת, יש גם לא מעט נקודות חיוביות עבור שמיץ: "הוא הראה מספיק ניצוצות שחקן שמסוגל לרווח את הפרקט, לשמור על כמה עמדות ולהיות פליימייקר במגרש הפתוח, כך שאני עדיין מאמין ביכולות שראיתי ממנו מאז שהיה בן 16. בעוד חלק מההתלהבות מגיעה ממה שעשה באירופה, לא פשוט להסתגל ל-NBA ולשחק לצד שני גארדים דומיננטיים כמו ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל. אפילו עם העליות והמורדות, הוויזארדס היו טובים יותר איתו על הפרקט מאשר על הספסל. אני חושב שככל שהוא יתאקלם יותר ל-NBA, כך נראה יותר את יכולות ניהול המשחק שלו שהיו כל כך אפקטיביות באירופה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Julio Aguilar, GettyImages
רכבת הרים. אבדיה/GettyImages, Julio Aguilar

אבדיה הקדים בדירוג את אייזק אוקורו (6), אונייקה אוקונגוו (8) וג'יימס ווייסמן (9), שנבחרו לפניו בדראפט, וגם את סאדיק ביי (7) ואייזאה סטיוארט (10). בדירוג של פרשן ESPN קווין פלטון, הוא לא נכלל בטופ 10.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully