וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק וביל חיזקו את אבדיה, שהצהיר: "אחזור טוב יותר וחזק מתמיד"

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 12:04

כוכבי הוויזארדס ניסו לתמוך בישראלי שנפצע בקרסול ולא צפוי לחזור העונה: "הוא יעבור תקופה קשה". סקוט ברוקס סיכם את עונת הרוקי שלו: "הוא עובד קשה מאוד, ב-NBA מפעילים לחץ על צעירים להיות בני 27 מההתחלה, אבל לכל השחקנים הגדולים יש עליות וירידות בעונה הראשונה"

מערכת וואלה!

על פי הדיווח הראשוני של אדריאן ווג'נרובסקי, הכתב הבכיר של ESPN, דני אבדיה שנפצע בניצחון 114:118 של וושינגטון על גולדן סטייט סובל משבר מאמץ ולא ישוב עוד לפרקט העונה, אך אם שואלים את מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס, ישנה אפשרות, לפחות מבחינתו, שהרוקי ישוב לשחק עד לסיום העונה.

"תודה לכולם על התפילות והתמיכה", כתב אבדיה באינסטגרם. "אחזור טוב יותר וחזק מתמיד", הוסיף הפורוורד.

אבדיה שיחק העונה ב-53 משחקים, מהם 31 בחמישייה, ורשם ממוצעים של 6.3 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק, לצד 0.6 חטיפות ו-0.3 חסימות למשחק. הוא קלע ב-41.7% מהשדה, כולל 31.5% מחוץ לקשת, ו-62.8% מקו העונשין ב-23.5 דקות בממוצע לערב.

"אני לא עדיין לא יודע לגבי מצבו של דני", אמר ברוקס במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "עוברים על הבדיקות ואני מניח שיעברו גם מחר. אנחנו עדיין לא יודעים אם העונה שלו הסתיימה. אין לי עוד פרטים על הפציעה ונצטרך להמתין". לאחר מכן סיכם את עונת הרוקי של הישראלי: "יש בו שני דברים שאני אוהב - אכפת לו מ-א-ו-ד, והוא עובד קשה ממש. אלו שתי תכונות שאנחנו רוצים אצלנו, והוא כזה".

"האם היתה לו שנה של עליות וירידות? בהחלט", המשיך ברוקס. "אבל תראו את כל הרוקיז הגדולים, כל הכוכבים בליגה, תסתכלו על עונות הרוקי של זוכי ה-MVP של הליגה - אין הבדל ביניהם. לפעמים אנחנו שמים כל כך הרבה לחץ על שחקנים צעירים להיות בני 27 מהרגע הראשון. בחלק מהמשחקים הם נראים טוב, ובחלק מהם אני דופק אותם, אבל זה חלק מהאימון, זה חלק מהצמיחה, זה חלק מלהיות שחקן".

ברוקס סיכם: "לדני אכפת והוא עובד קשה, והוא ילד יוצא מן הכלל. אנחנו ברי מזל שהוא בקבוצה שלנו ונמשיך לשפר אותו, אנחנו לא יודעים איך תיראה המשך השנה שלו, נקווה לטוב, אבל כרגע אני עוד לא יודע".

פוסט של דני אבדיה אחרי פציעתו. חשבון האינסטגרם של דני אבדיה, אתר רשמי
פוסט של דני אבדיה אחרי פציעתו/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של דני אבדיה

בראדלי ביל אמר: "זה קשה. אני לא יודע בדיוק את חומרת הפציעה שלו, אבל דיברתי איתו קצת אחרי המשחק, הוא במצב רוח טוב והוא שמח שניצחנו. העצה שלי אליו זהה לזו שהייתי נותן לעצמי כשהייתי רוקי: צריך להבין שהגוף שלך מתפתח, יהיו עליות וירידות, יהיו דברים שתוכל לשלוט בהם ודברים שלא תוכל לשלוט בהם".

לגבי הפציעה עצמה אמר ביל: "אני לא בטוח איך הוא נחת על הרגל בדיוק, אבל יש דברים שאנחנו לא יכולים לשלוט עליהם. במקרה שלי זה היה קשור לגדילה של הגוף שלי. הייתי צריך להתרגל לכמות המשחקים ששיחקתי, המעבר מ-30 משחקים בקולג' ל-82 משחקים בליגה זו קפיצה משמעותית, והייתי צריך להתאקלם ולהתרגל. אני יודע שזה יהיה אותו הדבר גם איתו, כמו שזה אצל כולם. כשאתה מגיע לליגה הזו אתה צריך להישאר חיובי, ולדעת שאתה יכול לחזור שחקן טוב יותר עם גוף חזק עוד יותר".

ראסל ווסטברוק הוסיף: "התגובה הראשונה שלי היתה להתפלל בשבילו ובשביל הבריאות הנפשית שלו, כי הוא יצטרך לעבור עכשיו תקופה קשה, והתפקיד שלנו הוא לוודא שאנחנו תומכים בו".

דניאל גאפורד הודה: "מפחיד לראות שחקן נופל ככה. אתה לא יודע מה החומרה. הרגשתי את הכאב שלו. עם הצוות הרפואי שלנו הוא בידיים טובות. זה אובדן גדול בשבילנו כי די ברור שייעדר לתקופה. זה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully