וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ, סבוריט, הרננדס, ייני וקנדיל בסכנת צהובים לפני משחק העונה

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 7:14

חמישה שחקני מכבי תל אביב ייעדרו מול מכבי חיפה אם יקבלו כרטיס נוסף מול קרית שמונה. חשש שחוזז סובל מקרע, סיפוק מהעלייה לחצי גמר הגביע: "עברנו משוכה קשה מאוד, ניאבק על הדאבל"

תקציר: מכבי תל אביב גוברת על מ.ס אשדוד ברבע גמר הגביע/ספורט1

סכנת כרטיסים צהובים במכבי תל אביב לקראת משחק העונה מול מכבי חיפה שמתוכנן לשמונה במאי (טרם נקבע תאריך סופי). חמישה שחקנים של הקבוצה יצטרכו להיזהר מאוד ביום ראשון בקרית שמונה מספיגת כרטיס צהוב, שימנע מהם מלשחק מול מכבי חיפה באיצטדיון בלומפילד שבועיים לאחר מכן. מדובר בדור פרץ, אנריק סבוריט, לואיס הרננדס, שרן ייני ומאור קנדיל.

סבוריט ספג אתמול (רביעי) בניצחון על מ.ס. אשדוד ברבע גמר גביע המדינה (0:1) את הצהוב השמיני שלו וכעת יש לו את אותה כמות צהובים שיש לפרץ. צהוב נוסף כאמור מול קרית שמונה ביום ראשון והם לא ישחקו מול מכבי חיפה.

לואיס הרננדס ספג אמש באיצטדיון הי"א את הצהוב הרביעי שלו וכעת יש לו את אותה הכמות שיש לייני ולקנדיל וצהוב נוסף בקרית שמונה ימנע מהם כאמור לשחק מול מכבי חיפה. מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון יצטרך לקחת זאת בחשבון בבואו להרכיב את ה-11 שלו במשחק הליגה הקרוב והוא לבטח ישוחח עם השחקנים ויזהיר אותם מספיגת כרטיס צהוב נוסף. לא מן הנמנע שואן לוון יעשה שוב רוטציה בהרכב ביום ראשון וייקח בחשבון את השחקנים המוצהבים.

שחקני מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ואן לוון ישמור אותו למשחק העונה? דור פרץ/לירון מולדובן

במכבי תל אביב ישלחו הבוקר את מתן חוזז לבדיקת אולטראסאונד עם חשש כבד כי המתיחה ממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי, היא יותר מכך ואולי אף מדובר בקרע. חוזז שנכנס כמחליף אתמול במשחק, לא הצליח לסיים את המשחק בגלל הפציעה בשריר ומכבי תל אביב נאלצה לשחק בדקות האחרונות בעשרה שחקנים מפני שלא נותר חילוף לואן לוון.

ההערכה היא שחוזז יצטרך פרק זמן די ארוך כדי לחזור ומכיוון שנותר רק כחודש עד סיום העונה, ייתכן שהוא כבר לא יחזור לשחק העונה ומדובר באבידה גדולה לאלופה שרק עתה מקבלת את יונתן כהן אחרי שלושה חודשי היעדרות כאשר הוא טרם ערך משחק מלא ומכבי תל אביב עוד נזהרת עליו.

שחקן נוסף שסיים את המשחק עם פציעה חריפה הוא עדן קארצב, אבל מדובר בחבלה ולא בפציעת שריר ולכן קרוב לוודאי שהוא יהיה כשיר למשחק בקרית שמונה. בקבוצה שמחו לראות את דן גלזר פותח בהרכב ועושה מחצית ראשונה טובה. ואן לוון העדיף להוציא אותו בהפסקה מכיוון שהוא ספג כרטיס צהוב אחרי עבירה קשה על רועי גורדנה והיה חשש שהוא יספוג את הצהוב השני במחצית השנייה.

עוד בוואלה!

היום בהגרלת חצי גמר הגביע: שחזור הדרבי התל אביבי הגדול מלפני 20 שנה?

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז. לירון מולדובן
עוד אבידה גדולה. מתן חוזז/לירון מולדובן

השער של דור פרץ בכדור נייח הגיע בזמן מבחינת השחקן הטוב ביותר של מכבי תל אביב. פרץ היה צריך את השער הזה כדי להכניס לעצמו עוד קצת ביטחון ועוד קצת אמונה שהוא יכול להמשיך ולשחק ללא מנוחה כפי שהוא עושה כבר חודשים ארוכים. במכבי תל אביב היו מאוד מאושרים עבורו.

היום ימתינו במועדון להגרלת חצאי גמר גביע המדינה (14:00, שידור חי בוואלה! ספורט), כאשר בכל מפגש אפשרי יש סיפור. אם מכבי חיפה תעבור את עפולה הערב וייקבע שמכבי תל אביב תפגוש אותה בחצי, זה יהיה משחק בין שתי הקבוצות הטובות של העונה והקרב יהיה ללא ספק דרמטי.

מפגש מול הפועל תל אביב בחצי הגמר יהיה מאוד פיקנטי מכיוון שמדובר בדרבי התל אביבי הגדול. ואם מכבי תל אביב תוגרל מול בית"ר תל אביב בת-ים, זה יהיה סיפור יוצא דופן בו הקבוצה תפגוש את קבוצת הבת שלה, גם אם לא מדובר בקבוצת בת רשמית. "עברנו משוכה קשה מאוד בגביע באשדוד ואנחנו עם הפנים קדימה להיאבק על הדאבל", אמרו אמש בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully