וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חשש שמתן חוזז גמר את העונה. בן זקן צעק על השופט: "הם לא היו כובשים עוד 100 שנה"

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 23:51

דאגה בשורות הצהובים בעקבות הפציעה של הקיצוני, שסובל ממתיחה או קרע. כעס גדול באשדוד על השריקה שהובילה לשער, בן שמעון: "יש שופטים שאני מתפלל לא לקבל מול הגדולות". דור פרץ: "השגנו את המטרה שלנו"

תקציר: מכבי תל אביב גוברת על מ.ס אשדוד ברבע גמר הגביע/ספורט1

שלושה ימים לאחר ששמטה מולה שתי נקודות ליגה יקרות מפז, הצליחה הערב (רביעי) מכבי תל אביב לנצח את מ.ס. אשדוד 0:1 בדרך לחצי גמר גביע המדינה, ושמרה את חלום הדאבל בחיים. דור פרץ הכריע עם כדור חופשי בסיוע ההגנה האשדודית (54), וכעת יכולה האלופה לעבור להתעסק בראש שקט במשוכה הבאה שלה - עירוני קרית שמונה, אצלה תתארח ביום ראשון הקרוב.

עם זאת, הצרות לא נגמרות לאלופה, בעונה רוויית פציעות: במכבי תל אביב חוששים שמתן חוזז גמר את העונה. הקיצוני של האלופה נכנס כמחליף ונפצע בדקות הסיום, ובקבוצה חוששים שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ואולי אפילו קרע.

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז. לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז/לירון מולדובן

בסיום המשחק נכנס ג'קי בן זקן אל כר הדשא ורתח מזעם על השופט. בן זקן צעק עליו: "הוא לא נגע בו. עוד מאה שנה הם לא היו מנצחים אותנו. הוא לא נגע בו", כשהוא מתייחס לעבירה שהובילה אל השער ואותה ביצע טום בן זקן על טל בן חיים.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
כעס גדול באשדוד. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון סיכם ואמר: "התחלנו נהדר, בדיוק ההיפך מהמשחק מבלומפילד. היינו מאוד אגרסיביים, מאוד מאורגנים, היו לנו הרבה מצבים להבקיע. סגל קצר? היו לנו 20 שחקנים, כמו תמיד. השתמשנו בשחקנים שהיו לנו והם עשו עבודה טובה. כמו שאמרתי בריאיונות הקודמים, אנחנו מסתכלים על זה רק משחק אחר משחק. היום ננוח ונהנה מהניצחון הזה".

כובש שער הניצחון דור פרץ הוסיף: "הגענו לפה עם מטרה מאוד ברורה - לנצח - והשגנו את זה. ראינו כמה אשדוד טובה כבר במשחק הקודם, התחלנו את המשחק טוב מאוד, אגרסיביים ורעבים, וניצחנו, זה הכי חשוב. נולדנו לתוך הלחץ הזה, עד עכשיו רדפנו אחרי מכבי חיפה, וכל עוד זו הסיטואציה, נעשה את זה הכי טוב שאנחנו יכולים. נעשה את העבודה שלנו וזה מה שחשוב לנו".

המאמן המפסיד רן בן שמעון סיכם: "אנחנו עושים עונה מדהימה, יצאנו מהגביע וממשיכים הלאה למטרה הבאה. החבר'ה שלנו הירואיים, מדהימים, אין לי מילה רעה להגיד עליהם. אנחנו שלושה ימים אחרי שאותו הרכב עשה הצגה בבלומפילד, עשינו כל שאנחנו יכולים כדי לאושש אותם. הקצב נגד מכבי תל אביב גבוה מאוד ושלנו לא היה מספיק טוב היום. אני יכול להבין את השחקנים שלי. רציתי לנצח עם גול אחד, זה פחות הלך".

על השיפוט: "עובדתית קיבלנו גול ובכלל לא היה מגע, זה פאול שלא היה, הם לא יכלו לתת את הגול במשחק רגיל אז הם קיבלו עזרה מהשופט. מהיום הראשון שדרכתי במועדון הזה אני לא נותן לאף אחד לדבר על קיפוח בין גדולות וקטנות, אבל מה שהיה פה היום... אני לא יכול לדבר, כי אסור לנו להגיד את האמת הפנימית שלנו. יש שופטים שאני מתפלל לאלוהים לא לקבל אותם נגד קבוצות גדולות. זה כואב מאוד. מאוד מתסכל".

על החילוף של מוגיס: "הכנסתי את מוגיס אחרי תקופה שלא שיחק, לטעמי הוא לא היה טוב. זה היה חילוף מקצועי טהור. אני לא עשיתי את זה הרבה לאורך ההיסטוריה שלי ויכול להתנצל על הקטע האנושי, אבל בקטע המקצועי צריך לעשות מה שהכי טוב לקבוצה. הוא לא תרם מה שחשבתי שהוא צריך לתרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully