וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוגו ורדאסקה על שחרורו מבית"ר ירושלים: "היו דברים שלא קשורים לכדורגל"

הבלם העניק ריאיון בפורטוגל ובו סיפר: "לא יכולתי לשלוט בזה. כמובן שקצת כעסתי, אחרי ההדחה מאירופה המועדון עשה סלטה לאחור"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני יהודה 2:2/ספורט1

לאחר שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים, העניק הערב (רביעי) דיוגו ורדאסקה ריאיון נרחב במולדתו פורטוגל וסיפר בין היתר על הבעיות שמנעו את המשך דרכו בצהובים-שחורים.

"אני כבר לא שחקן בית"ר ירושלים", סיפר. "התרתי את חוזי ב-15 במרץ, אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחקתי. הבנתי שאני כבר לא רשום לליגה ואני צריך לעשות מעשה, אז ניהלתי עם המועדון מגעים על שחרור. זה לא היה קשור לכדורגל, לא דברים בהם יכולתי לשלוט. זה היה קשור למועדון, לבעלים, אבל אני לא יכול לדבר על זה".

הבלם הוסיף ואמר: "כמובן שקצת כעסתי, בעונה הראשונה הכל היה טוב, ניצחנו משחקים, זכינו בגביע אחד, עלינו לליגה האירופית. בעונה השנייה היו מתחים בין המאמן והמנהל המקצועי לנשיא, כי הפסדנו באירופה. מאותו רגע המועדון עשה סלטה לאחור. לא היתה לי שום בעיה רפואית - באוקטובר נעדרתי בגלל פציעה בבטן, ואחר כך הייתי כשיר ב-100 אחוז".

על היחסים עם יוסי בניון, שהביאו לבירה, אמר ורדאסקה: "עדיין יש לי קשר איתו, גם היום. הוא אדם נהדר. הרגשתי בטוח איתו, הוא מאוד האמין ביכולות שלי כשחקן, וכך גם המאמן. היתה לנו חברות נהדרת. חבר שהוא עזב את בית"ר, אבל היו דברים שלא קשורים, שהוא לא יכול היה לשלוט בהם. הוא עזב, המאמן עזב, המועדון קצת התערער".

שחקן בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה מאוכזב. דני מרון
לא מתחרט על ההגעה ארצה. ורדאסקה/דני מרון

גם חילופי המאמנים לא ממש סייעו לבלם. "מעולם לא היו לי בעיות עם אף מאמן", טען. "תמיד הייתי מקצוען. נפגשתי עם המאמנים, עם ההנהלה, והסבירו לי את המצב. אין לי חטרות על ההגעה לישראל, השנתיים הללו נתנו לי הרבה, גם מבחינה אישית. התגברתי על הרבה וזה חיזק אותי כאדם וכשחקן".

על חוויותיו בישראל סיפר: "נהניתי מהמדינה, נהניתי לגור בירושלים. ישראל ארץ נעימה ובטוחה. השנה השנייה היתה מסובכת יותר בגלל הקורונה, אבל זה הלך בסדר. הליגה לא היתה מאוד קשה, לא כמו הליגה השנייה בספרד או הליגה השנייה בפורטוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully