וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת על העונה: המשימה שברקת הציבה לשחקני הפועל באר שבע

21.4.2021 / 16:06

למרות האכזבה מכך שהקבוצה מבירת הנגב עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון, הבעלים סימנה מטרה יומרנית: 6 נקודות דווקא מול מכבי חיפה ומול מכבי תל אביב, שיחזירו את הצבע ללחיים, יביאו שינוי ויעזרו להכריע לגבי עתיד אקולטסה ורוזה. דור מיכה עדיין רחוק

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

בהפועל באר שבע מסרבים לסגור את העונה הזאת. אלונה ברקת העבירה מסרים בימים האחרונים, לכל הגורמים בקבוצה שהיא מבקשת לגלות רצינות ואחריות ולא לוותר על האפשרות לסיים את העונה כמו שצריך, גם מבחינה תדמיתית ובעיקר על מנת להיאבק על הכרטיס שעדיין פתוח, בטח מהמקום הרביעי, לקונפרנס ליג.

למרות שרוני לוי ושחקניו לא הצליחו עדיין להשיג ניצחון בפלייאוף העליון, ברקת משוכנעת עדיין שאפשר לעשות שינוי והיא מסמנת את שני המשחקים הקרובים בטרנר מול מכבי חיפה ביום שני ובשבוע שלאחר מכן מול מכבי תל אביב, כדי לייצר שינוי במועדון, שיוביל גם להעלאת המורל ומצב הרוח השפוף בקבוצה.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
שני משחקים על החוזה שלו? אקולטסה/מאור אלקסלסי

זו הסיבה גם שבבאר שבע עדיין לא רוצים לקבל החלטות סופיות באשר לשחקנים מסוימים כמו אלטון אקולטסה ופארליי רוזה, שחתומים לעונה הבאה אבל היכולת שלהם עלולה להוביל לכך שהקבוצה תבקש להיפרד מהם. במועדון כן רואים דברים חיוביים מהשניים באימונים, אבל למגרש הם לא מביאים יכולת טובה עד כה, וכל הזמן יש ציפייה שמשהו בכל זאת ישתנה וייפתח אצלם.

בשלב זה, למרות כל הפרסומים על כך שהדברים כבר סגורים עם דור מיכה לעונה הבאה, בהפועל באר שבע עדיין רחוקים ממשא ומתן משמעותי עם קשר אנורתוזיס. אין ספק שמדובר בשם אטרקטיבי, בטח כשברקת חייבת להתחזק בשחקנים איכותיים לעונה הבאה, אך עדיין אי אפשר לדבר על משא ומתן רציני כדי לצרף את מיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully