וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניצן בספק להפועל תל אביב, הודעות נאצה ואיומים לאשתו של משה חוגג

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 20:41

על רקע המתיחות עם הקהל, אשתו של הבעלים קיבלה תמונה עם ילדיה ובה נכתב: "אמן שהכלבים לא יראו אור יום". השוער פצוע וככל הנראה ייעדר מול הפועל ת"א, דלויה יחליפו. גם שועה וזרגרי המוצהבים יחמיצו את המפגש הטעון. "לה פמיליה" יחרימו את המשחק

תקציר: בית"ר ירושלים - בני יהודה 2:2/ספורט1

שוער בית"ר ירושלים איתמר ניצן בספק גדול למשחק הקרוב מול הפועל תל אביב בשל החבלה בצלעות, השוער השני נתנאל דלויה צפוי להחליפו בין הקורות. יש לציין שהשוער השלישי רוי ששון פצוע, כך שאם וניצן ייעדר ודלויה יפתח, על הספסל יהיה שוער הנוער קים זיבת. אביאל זרגרי וירדן שועה ייעדרו בשל צהובים.

כמו כן, ההתכתשות בין משה חוגג ובית"ר ירושלים ל"לה פמיליה" נמשכת. במועדון סיפרו היום כי לאורך כל היממה האחרונה מקבלים הבעלים ואשתו הודעות נאצה ואיומים, כאשר באחת ההודעות שהמועדון הותיר לפרסם נשלחה תמונה של אשתו של חוגג, ענבל, יחד עם ילדיו עם ההודעה "אמן לא יראו יותר אור יום הכלבים שלך".

הודעת נאצה ברשת לאשתו של משה חוגג. צילום מסך, עיבוד תמונה
הודעת נאצה ברשת לאשתו של משה חוגג/עיבוד תמונה, צילום מסך

המתיחת בין הצדדים קיבלה תפנית במשחק האחרון של בית"ר נגד בני יהודה, כאשר בבית"ר החליטו כי אוהדים מובילים של הארגון לא יוכלו להיכנס יותר למשחקים כל עוד הם מובילים קללות כנגד הבעלים ובני משפחו ולטענתם גם מחאה גזענית. בנוסף, בבית"ר הבהירו כי בקרוב יוגשו תביעות כנגד ראשי הארגון, בטענה לגרימת נזק כלכלי ותדמיתי למועדון.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: "לאנשי לה פמיליה יש שמות, נתמודד עם כל טענה בבית המשפט"

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
בארגון האוהדים כועסים. חוגג/דני מרון

בעקבות הסכסוך החליטו בארגון להחרים את המשחק הקרוב של הקבוצה מול הפועל תל אביב.

"אוהדים יקרים", נמסר מ"לה פמיליה". "שלשום כמו שכולכם כבר הבנתם ההנהלה עשתה צעד שממנו כבר אין דרך חזרה, כשאסרה על כל ראשי הארגון להיכנס לטדי וכל זאת במטרה להשתיק אוהדים. מיותר לציין שהארגון כל השבוע העביר מסרים מאוד חדים שלמשחק מול בני יהודה מגיעים במטרה אחת ברורה וזה עידוד נטו במיוחד במצב הגרוע שאליו המועדון הגיע! כמה רגעים לפני שריקת הפתיחה המסר הזה הועבר לכמה בעלי תפקידים ובניהם הבעלים. למרות שהמסר הועבר עדיין בחר להמשיך בקו מאיים, ועוד לשקר דרך התקשורת, מה שמראה שכנראה שאת מישהו פחות מעניינת התוצאה אלה מתעסק במלחמות מיותרות מול הקהל (כבר כמה חודשים). לכן בהחלטה יוצאת דופן הארגון לא יגיע למשחק הקרוב נגד הבועל. אנחנו מבקשים מהחברים שלנו לא לקנות כרטיסים. הגיע הזמן והרגע שהמועדון יעריך קודם כל את הקהל העצום הזה ושיבין שהקהל בראש ובראשונה לפני כל דבר אחר. כמובן שנדאג לעשות צפיה משותפת במקומות מעניינים. היינו לפניכם ונישאר אחריכם. עד המוות עם בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully