וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "אלילת המזל הייתה איתנו". יוסי אבוקסיס: "הם הצליחו להשוות מכלום"

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 23:08

מאמן בני יהודה נותר בהלם לאחר ה-2:2 הדרמטי של בית"ר: "איך אפשר להרגיש אחרי משחק כזה? הסיכויים שלנו פחתו". מגבו חגג: "זה טירוף". עשרות מאוהדי בית"ר המתינו ליציאת חוגג ולשחקנים

תקציר: בית"ר ירושלים - בני יהודה 2:2/ספורט1

ההלם על פני אנשי בני יהודה והתסכול של השחקנים שנותרו שרועים על כר הדשא, סיפר את סיפור המשחק בטדי. האורחת הובילה 0:2 ונראתה בדרך הבטוחה להקטין את הפער מהפועל תל אביב והפועל חיפה בחזרה לארבע נקודות, אבל אז הגיע משום מקום הקאמבק של בית"ר ירושלים, שחילצה נקודה עם 2:2 מרגלי מרקו ינקוביץ' (90) ואורי מגבו (94) ולמעשה הבטיחה לעצמה עוד עונה בליגת העל.

בסיום המשחק חיכו כמה עשרות מאוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לאצטדיון ליציאתם של השחקנים והבעלים משה חוגג, אותם הפנתה האבטחה ליציאה מהצד הדרומי של האצטדיון.

אוהדי בית"ר ירושלים ממתינים ליציאת השחקנים. אופיר סער, מערכת וואלה!
המתינו לשחקנים ולמשה חוגג. אוהדי בית"ר/מערכת וואלה!, אופיר סער

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר ירושלים: "אני זוכר משחק גביע כזה משוגע - אימנתי אז בחצי גמר הגביע של מכבי פתח תקוה מול מכבי חיפה, פיגרנו 2:0 וניצחנו 2:3 בהארכה. אלילת המזל הייתה פה היום. הנקודה הזו לא הגיעה לנו, אבל צריך לפעמים שהמזל יהיה איתך. במחצית השנייה יכולנו גם להתפרק. זרקתי את כל מה שהיה לי למגרש, ולפעמים זה עובד ולפעמים לא. פתחתנו דווקא לא רע את המשחק עד השער הראשון, אבל במחצית השנייה היינו רעים מאוד. הלכנו על כל הקופה. אני עוד לא נושם לרווחה. עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב, ולהיות יותר טובים".

על רעשי הרקע לקראת העונה הבאה: "מבחינתי ברור שעדיף כמה שפחות דיבורים ולהתרכז רק בהישארות בליגה. כל דבר צריך לעשות בזמן".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים חילצה 2:2 מול בני יהודה עם שני שערים בתוספת הזמן

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אורי מגבו. דני מרון
דרמה משוגעת בתוספת הזמן. שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/דני מרון

אורי מגבו, כובש שער השוויון: "זה טירוף. בדקה ה-89 היינו בפיגור 2:0, חזרנו כמו גברים. הראנו אופי והשגנו נקודה מאוד חשובה. ברגע שראיתי שהכדור נכנס, רצתי וכולם קפצו עליי. היו שריטות, מכות, הכול. לא שיחקנו טוב, אבל זו נקודה חשובה כדי לא להסתבך. אנחנו לוקחים אותה והפנים קדימה, להפועל תל אביב.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. דני מרון
"המשחק היה בידיים שלנו". יוסי אבוקסיס/דני מרון

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה המתוסכל: "איך אפשר להרגיש אחרי משחק כזה? המשחק היה בידיים שלנו. זה משחק של 0:3, 0:4 ואפילו 0:5, בסוף הסתיים ככה. ככה כשאתה לא מנצל מצבים. זה לא שהם שכבו עלינו, הם הצליחו להשוות מכלום. זה כמובן חלק מהמשחק, אבל המשחק הזה היה גמור לצד שלנו, וזה קורה בכדורגל הדברים האלה. זה משחק שהוריד לנו הרבה מהסיכוי להישאר. כמובן שנילחם עד הסוף, אבל במשחק שאתה צריך לקבל ממנו תנופה אתה מסיים בתיקו. ננסה לעשות את הטוב ביותר. צריך לדעת להרים את השחקנים. הם עשו הכול. בסוף עשינו קצת שטויות, ועל זה אני כועס, אבל זה אולי גם כתוצאה מהלחץ בו השחקנים נמצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully