וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסיון לחיסול קריירה": דן איינבינדר תובע 3 מיליון שקל מבית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 8:52

קשר הפועל תל אביב הגיש את תביעת הבוררות, בגין הנזקים הכלכליים והמקצועיים. ייתכן שיישמעו עדויות של בניון, רוני לוי ודראפיץ'

תקציר: בית"ר ירושלים - בני יהודה 2:2/ספורט1

דן איינבינדר הגיש בשבוע שעבר את תביעת הבוררות שלו כנגד בית"ר ירושלים. קשר הפועל תל אביב תובע באמצעות עורך הדין רועי רוזן תביעת ענק של יותר מ-3 מיליון שקל בגין הנזקים הכלכליים והמקצועיים שנגרמו לו כתוצאה מהתנהלות המועדון כלפיו מהקיץ. כזכור, הוחלט להוציא את הקשר מהסגל בניגוד לדעת הצוות המקצועי, וזאת נעשה רק לאחר שהסכים לקצץ כ-30% משכרו.

בתביעה דורש איינבינדר את החזר הקיצוץ, השלמת השכר עבור החודשים שלא שיחק, מענקים עבור נקודות היות ולא התאפשר לו להתמודד על מקומו ובנוסף עבור מה שמכונה "ניסיון לחיסול קריירה". כמו כן טוען הקשר לפגיעה מקצועית ותדמיתית אנושה על ידי בית"ר ירושלים בשל הצהרות המועדון, ומשום שלא התאפשר לו להתאמן במשך חודשים לאחר שלמעשה הודיעו לו על פיטוריו מהקבוצה. בכך, נותר ללא מסגרת עד אשר חתם בהפועל תל אביב. לתביעה מצורפת גם דרישה לתשלום עבור דיור והשלמות סוציאליות שלא ניתנו לשחקן. כמיליון שקל מהתביעה הם בגין הנזקים.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים מול שי מזור שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
מחפש פיצויים. איינבינדר/ברני ארדוב

איינבינדר גדל בבית"ר ירושלים ושיחק בשורותיה כתשע שנים, עד הקיץ האחרון, אז הודיעה בית"ר כי הוא אינו בתכניות המקצועיות. כחלק מכתב התביעה יוגשו בהמשך גם הקלטות, הצהרות וציטוטים של שיחות שנערכו עם השחקן ואביו, וכמו כן ייתכן שיישמעו עדויות של אנשי מקצוע שעבדו במועדון כמו יוסי בניון, רוני לוי, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה בנוגע לרצונם לראות את השחקן בקבוצה.

בית"ר אמורה להגיש בשבועיים הקרובים את כתב ההגנה שלה בנושא. במועדון טוענים כי לשחקן שולם את שכר הבסיס, וכל שמגיע לו בנוסף לתשלומים להם הוא זכאי מהפועל תל אביב עד סיום העונה יועבר לו - אך לא מעבר לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully