וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט הרכב שלם בחוץ: פדה ואלוורדה נכנס לבידוד ויחמיץ את המשחק של ריאל מול חטאפה

הקשר בא במגע עם חולה מאומת ויצטרף לראמוס, קרבחאל, וראן, מנדי, ואסקס, נאצ'ו, קאסמירו והזאר ברשימת הנעדרים של ריאל. אמבפה יצטרף?

רשימת הנעדרים בריאל מדריד הולכת ומתארכת. היום (ראשון) התברר שגם פדה ואלוורדה הצטווה להיכנס לבידוד אחרי שבא במגע עם חולה מאומת - לא ברור אם מריאל מדריד או לא - וגם הוא יחמיץ את המשחק הערב (22:00, ONE) מול חטאפה.

ואלוורדה השחקן התשיעי מהסגל של זינדין זידאן שמושבת כעת, והוא מצטרף אל סרחיו ראמוס, דני קרבחאל, פרלאן מנדי, לוקאס ואסקס, נאצ'ו, קאסמירו ואדן נזאר. ואלוורדה שנמצא שלילי בבדיקות הקורונה שנעשו לו ביממה האחרונה, יקווה לצאת מבידוד בהקדם ולחזור לסגל לקראת המשחק הבא.

פדריקו ואלוורדה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
חוסר מזל. ואלוורדה/GettyImages

בעוד ריאל ממשיכה להיאבק על זכייה בליגת האלופות ובליגה הספרדית, מאחורי הקלעים נמשכים הניסיונות לחזק את החלק ההתקפי לקראת העונה הבאה, ושני השמות הבולטים על הפרק ממשיכים להיות ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה.

לפי דיווחים בספרד וצרפת, כוכב פריז סן ז'רמן כבר עשה את הצעד הראשון לקראת מעבר אפשרי לבלאנקוס. זה קרה כשדחה פעם נוספת את הצעת פריז סן ז'רמן לחוזה חדש, והפעם ההצעה הזו כללה משכורת שנתית של לא פחות מ-30 מיליון יורו לעונה - שווה ערך לניימאר, המשתכר הבכיר בקבוצה.

"לאמבפה יש חלום והוא לשחק בריאל מדריד", נכתב ב"קוואטרו" הספרדי. "הוא ידחה את כל ההצעות שיגיעו מראשי פריז סן ז'רמן. כסף הוא לא אישיו מבחינתו, ולכן הוא יחתום וירוויח משכורת הרבה יותר נמוכה. הוא יהיה מוכן לקבל 15 מיליון יורו לעונה, חצי ממה שיכול היה להרוויח בצרפת, הוא מבין את ההשלכות הכלכליות של הקורונה ומוכן לעשות את החלק שלו כדי לדאוג שההעברה הזו תצא לפועל".

אגב, גם אם ירוויח 15 מיליון יורו לעונה "בלבד", יהפוך אמבפה למשתכר הבכיר בריאל מדריד (כרגע זה סרחיו ראמוס עם 12 מיליון יורו לעונה).

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
יעשה הכול כדי לשחק בריאל? אמבפה/רויטרס

כידוע, חוזהו הנוכחי של כוכב נבחרת צרפת בפריז עתיד להסתיים בקיץ 2022, אז יוכל לעזוב ללא תמורה. על כן, עשויה קבוצת הפאר למכור אותו כבר בקיץ הקרוב, אם אכן יסרב לחתום על חוזה חדש.

"אלחם בכל כוחי כדי שאמבפה יישאר", אמר לפני מספר ימים מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו. "יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד. אני חושב שהוא ישחק כאן גם בעונה הבאה, המטרה שלי היא שהוא וניימאר ימשיכו, אנחנו לא חושבים על שום תכנית חלופית כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully