וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אמבפה אדם נפלא, הוא נחמד לכולם, מנומס ותמיד שמח"

שקול, מחושב, אינטליגנט. לפני הגומלין מול באיירן ברבע גמר האלופות (22:00), הברזילאי של פריז סן ז'רמן דיבר על האופי של הכוכב הצעיר: "יש לו חלק גדול בכך שהתאקלמתי כאן בצורה טובה"

תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

עם יתרון 2:3 מהמשחק הראשון בגרמניה, פריז סן ז'רמן תארח הערב (שלישי, 22:00) את באיירן מינכן במטרה להשלים את המשימה ולהעפיל לחצי גמר ליגת האלופות.

הכוכב הכי גדול של אלופת צרפת, קיליאן אמבפה כמובן, הבריק במשחק הקודם עם צמד, והמשיך בכושר הטוב שבו הוא נמצא גם במשחק הליגה האחרון שנגמר בניצחון 1:4 על שטרסבורג, כשגם אז הוא מצא את הרשת. גם חברו הקרוב של אמבפה בהתקפה, ניימאר, יודע שהחלוץ הצעיר הוא שחקן המפתח של פריז סן ז'רמן, ובריאיון שהעניק למגזין "France Football", דיבר בין השאר גם על אמבפה האדם, ולא רק אמבפה השחקן.

ניימאר עם קיליאן אמבפה שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. Alexander Hassenstein, GettyImages
חברים טובים. ניימאר ואמבפה/GettyImages, Alexander Hassenstein

"קיליאן לימד אותי הרבה על המנטליות הצרפתית כשהגעתי לכאן", אמר ניימאר. "אני חייב לו לא מעט, יש לו חלק גדול בכך שהתאקלמתי כאן בצורה טובה. הוא הרשים אותי מאוד כבר מהרגע הראשון. הוא מחושב, שקול ונחמד לכולם. הוא מנומס מאוד ותמיד שמח. קיליאן אדם נפלא וזו כנראה אחת הסיבות שיש בינינו הבנה עיוורת. כשראיתי אותו באימונים הראשונים - את המהירות שלו ואת האינטליגנציה, אמרתי לעצמי שהוא הכוכב שלנו".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
היכן ישחק בעונה הבאה? ניימאר/רויטרס

בינתיים, ב"לאקיפ" עדיין מנסים לנחש היכן ישחק הברזילאי בעונה הבאה. "ניימאר עדיין לא חתם על חוזה חדש בפריז סן ז'רמן. הוא נתן למועדון מספיק זמן כדי לסגור איתו, אבל כעת מגיע גם לחץ מברצלונה. ניימאר רוצה מאוד לשחק שוב ליד ליאונל מסי והגעתו של ז'ואן לאפורטה עשויה להפוך את זה לאפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully