וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "המשחק הזה היה צריך להיגמר ב-3:6 לטובתנו"

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 10:44

אלופת אירופה המומה לאחר ה-3:2 הביתי ספגה מפריז סן ז'רמן, הכוכב הצהיר: "נתקן בגומלין". פליק: "היו לנו המון מצבים בניגוד אליהם"

אריק-מקסים שופו מוטינג שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בבאיירן לא מרימים ידיים. שופו-מוטינג/רויטרס

אלופת אירופה לא ראתה את זה מגיע. אמנם באיירן מינכן הגיעה בסגל חסר לשחזור גמר הצ'מפיונס מעונה שעברה כבר ברבע הגמר, אך השחקנים של האנזי פליק לא חשבו שיסעו לגומלין בפריז לאחר הפסד ביתי, בטח לא לאחר שספגו שלושה שערים בבית - ובטח ובטח לאחר שכבר מחקו פיגור 2:0 והצליחו להשוות (זמנית) ל-2:2, לפני שקיליאן אמבפה כבש את השלישי של האורחת, שניצחה 2:3 בסופו של דבר. הבווארים עם הפסד הבית הראשון שלהם בכל המסגרות מאז נובמבר 2019 והפסדו הראשון של האנזי פליק במפעל הבכיר ביבשת.

לירוי סאנה, קינגסלי קומאן שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. רויטרס
הפסד ראשון לאלופת אירופה מאז מרץ 2019. קינגסלי וקומאן מאוכזבים/רויטרס

על אף ההפסד, שחקני באיירן יכולים להתעודד מכך שהציגו כדורגל נהדר במשחק שהיה ככל הנראה הטוב ביותר ששוחק השנה בליגת האלופות. המארחת סיימה את המשחק עם 15 קרנות לעומת 1 של פריז סן ז'רמן ועם 31 בעיטות לשער, מתוכן 12 אל המסגרת, בעוד האורחת סיימה עם 6 בעיטות לעבר השער. קיילור נבאס רשם 10 הצלות לעומת 1 של מנואל נוייר.

בנוסף, אלופת אירופה תיאלץ להסתדר גם בגומלין ללא מלך שעריה רוברט לבנדובסקי. שחקנה לשעבר של באיירן, והפרשן בהווה אואן הארגריבס אמר בסיום: "זה היה משחק כדורגל נפלא. חייבים להודות שאמבפה וניימאר גנבו את ההצגה, במיוחד במחצית השנייה. למרות ההפסד של באיירן, הם שיחקו נהדר. הם יצרו הרבה מצבים אבל לא ניצלו אותם".

עוד בוואלה! ספורט

קיליאן אמבפה: "אני אוהב להכריע משחקים כאלה, אני לא כאן כדי להסתתר"

לכתבה המלאה
מאמן באיירן מינכן האנזי פליק. Alexander Hassenstein, GettyImages
"הסגל נהיה דליל יותר ויותר". פליק/GettyImages, Alexander Hassenstein

מאמן באיירן מינכן, האנזי פליק אמר בסיום: "היריבה הבקיעה שלושה שערים ממעט המצבים שהיו לה, בעוד לנו היו הרבה הזדמנויות להבקיע. יכולנו לסיים בתוצאה טובה, אבל לא היינו יעילים. עם זאת, אני מרוצה מהיכולת שהצגנו לאורך המשחק".

המאמן הודה כי לאון גורצקה וניקלאס זולה שהוחלפו במהלך המשחק, יצאו בעקבות פציעות: "שניהם סובלים מפציעות בשרירים. הם ייבדקו ונדע יותר טוב מה מצבם". המאמן התייחס לסיכויים בגומלין: "הקבוצה נלחמה על כר הדשא במשך 90 דקות, זו האיכות שמבדילה אותנו משאר הקבוצות. הסגל נהיה דליל יותר ויותר, אבל אנחנו מוציאים ממנו את המיטב. ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל אנחנו חייבים להשתמש באנרגיות האלה בגומלין".

תומאס מולר, שכבש את אחד משני השערים לבאיירן, שיקף את המשחק כשאמר אחריו: "היינו צריכים לכבוש יותר שערים. אפשר לדבר על השערים שספגנו, אבל אני חושב שהיה צריך להיגמר 3:6 לטובתנו ואף אחד לא היה מתלונן. עכשיו נצטרך לתקן בגומלין".

על הגולים שספגה קבוצתו: "לא אפשרנו להם באמת כל כך הרבה, אם היינו מראים את הקילר אינסטינקט שמאפיין אותנו, היה משחק אחר לגמרי. ברור שאי אפשר לשתק לגמרי את ההתקפה של פריז. יש לנו גישה התקפית, זו הסיבה שאנחנו מבקיעים הרבה שערים, זו הסיבה שאנחנו מנצחים הרבה משחקים אבל הפעם החמצנו הרבה מצבים".

גם האנזי פליק יישר קו עם מולר כשאמר: "עם המצבים שהיו לנו, התוצאה הייתה צריכה להיות אחרת לגמרי. אנחנו מרוצים מהדרך שבה שיחקנו. זה היה כדורגל ברמה גבוהה מאוד. הקבוצה הזו אף פעם לא מוותרת. ננסה לעשות הכול כדי להגיע לחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully