וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל לקראת פורטו: "יהיה עליות וירידות במשחק הזה"

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 18:03

צ'לסי "תארח" בסביליה את הפורטוגלים לגומלין רבע גמר האלופות אחרי ה-0:2 במשחק הראשון והמאמן שלה מוכן (שלישי, 22:00)

רבע הגמרהסתיים13/04/2021
צ'לסי
    0
    • (90) טארמי
    פורטו
    תקציר: קריסטל פאלאס - צ'לסי 4:1/ספורט 1

    אחרי 0:2 מבטיח מאוד במשחק הראשון, "תארח" מחר (שלישי, 22:00, אין שידור בישראל בגלל ערב יום הזיכרון) צ'לסי את פורטו ברמון סאנצ'ס פיחואן לגומלין רבע גמר ליגת האלופות. הבלוז, שניצחו 1:4 את קריסטל פאלאס בליגה בשבת, אמורים להשלים את המשימה שלהם, לעלות אל חצי גמר ליגת האלופות ואז להתרווח על הספה כדי לראות אם היריבה בשלב הבא תהיה ריאל מדריד או ליברפול. זה יהיה המפגש העשירי בין שתי הקבוצות האלה אי פעם: צ'לסי ניצחה בשישה מהמשחקים, פורטו בשניים ואחד נגמר ללא הכרעה. קאי האברץ, שכבש ובישל בניצחון בשבת, צפוי לפתוח בהרכב כמו גם כריסטיאן פוליסיץ' שנמצא בכושר טוב. יחד איתם בהתקפה צפוי מייסון מאונט להמשיך לקבל קרדיט.

    מאמן צ'לסי תומאס טוכל עם בן צ'ילוול. רויטרס
    צ'לסי תשלים את המשימה? טוכל עם צ'ילוול/רויטרס

    מאמן פורטו סרג'יו קונססאו אמר לקראת המשחק: "יש לנו ביטחון. אנחנו יודעים שעומדת בפנינו משימה קשה, אבל אנחנו כאן כדי לספק תשובה. תמיד מרגש לייצג את המועדון הענק הזה. במשחקים כאלה עלול להיות מסוכן לשחק רק על התקפה כדי להשיג שער מהר. אנחנו צריכים להיות ניידים ולכבוש שערים, אבל גם להימנע מספיגה. היינו טובים במשחק הראשון, אבל לא טובים מאוד. ננסה להשתפר ממה שהייתה הופעה קבוצתית טובה במשחק הראשון".

    מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר: "לא תמיד צריך לשחק בצורה התקפית מאוד, יהיו עליות וירידות במשחק הזה. בחלק מהזמן במשחק הראשון שלטנו בכדור, הגענו לחצאי מצבים, לחצנו טוב, אבל אז בכמה דקות נמנענו מלחץ. ברגעים מסוימים פורטו תקפה עם שחקנים רבים והקשתה עלינו".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully