וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימיש: "אנחנו טובים יותר, מאמין שנעלה", פוצ'טינו: "באיירן פייבוריטית"

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 16:59

פ.ס.ז' תארח את הגרמנים לגומלין רבע גמר האלופות אחרי 2:3. פוצ'טינו: "הם הכי טובים באירופה". פליק: "אמבפה יהיה הטוב בעולם"

רבע הגמרהסתיים13/04/2021
פריז סן ז'רמן
    0
    • (40) צ'ופו-מוטינג
    באיירן מינכן
    תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

    אחרי 2:3 מרתק לפריז סן ז'רמן במשחק הראשון, תארח מחר (שלישי, 22:00, אין שידור בגלל ערב יום הזיכרון) אלופת צרפת את אלופת גרמניה באיירן מינכן. הקבוצה של האנזי פליק צריכה לנצח בפער של שני שערים על מנת לא לסיים את דרכה ברבע גמר ליגת האלופות כשגם ניצחון בפער של שער אחד ובתוצאה גבוהה מאוד (3:4, 4:5 וכן הלאה) יעלה אותה לשלב הבא, אבל זה לא ממש ריאלי כמובן. לפריז סן ז'רמן יספיק גם תיקו וכמובן שניצחון או הפסד בשער אחד אם יהיה נמוך (1:0 או 2:1). אם באיירן תנצח 2:3 ההתמודדות תלך להארכה ובמקרה הצורך גם לדו קרב פנדלים.

    באיירן מינכן נאלצת להתמודד עם הרבה חיסורים כשפרט לרוברט לבנדובסקי וסרג' גנאברי, שלא שיחקו גם במשחק הראשון, גם ניקלאס זולה בחוץ אחרי שנפצע במשחק בין השתיים במינכן. לאון גורצקה גם נפצע במשחק הראשון, אבל נסע עם באיירן ועשוי להיות בסגל. קינגסלי קומאן נפגע קצת במהלך ה-1:1 של באיירן מול אוניון ברלין בשבת, אבל הוא צפוי להיות כשיר. באיירן יצאה אל ההתמודדות עם 19 שחקנים, כולל כמה צעירים. בפריז סן ז'רמן הייתה דאגה מסוימת לגבי מצבו של קיילור נבאס, שנפגע קצת במהלך המשחק בשבת, אבל הוא יהיה כשיר ויפתח. עבדו דיאלו, שגם היה בספק, כשיר גם כן. לעומת זאת, מרקיניוס עדיין בספק ולא ברור אם ישחק, מאורו איקרדי ייעדר בוודאות. עדיין לא ברור האם מרקו וראטי ואלסנדרו פלורנצי יהיו כשירים כשהסיכוי של האיטלקי גבוה יותר.

    יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן מול ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. Alexander Hassenstein, GettyImages
    שומר על אופטימיות למרות התוצאה הלא טובה במשחק הראשון. קימיש/GettyImages, Alexander Hassenstein

    מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "משחק האגפים של באיירן הוא הכוח שלה. סבלנו מזה במשחק הראשון, אבל ניצחנו. אנחנו רוצים לנצח גם הפעם ולעלות, אבל באיירן אחת הקבוצות הטובות באירופה ואנחנו חייבים להיות מרוכזים. אנחנו יודעים איך באיירן משחקת ואני לא חושב שהיא תשנה את סגנון המשחק שלה. ננסה לשחק את המשחק שלנו ולהביא לידי ביטוי את הרעיונות שלנו. הסיכויים בהתמודדות הם עדיין 50-50, שתי הקבוצות יכולות לעלות. אני מכבד מאוד את באיירן כי היא הקבוצה הכי טובה באירופה. חייבים לכבד אותה, אבל יש לנו ביטחון בעוצמות שלנו ואנחנו צריכים לנצח אותה ולעלות".

    פוצ'טינו התייחס לדומיננטיות של באיירן במשחק הראשון ואמר: "נצטרך לשמור על הכדור טוב יותר. התקשינו בזה במשחק מול ברצלונה בבית, אבל זה הספיק כדי לעבור שלב. באיירן היא שונה, היא הקבוצה הכי טובה בעולם ותעמיד אותנו בסכנה. באיירן הפייבוריטית וזה לא מפריע לי. היא האלופה המכהנת ועדיין פייבוריטית. פריז סן ז'רמן רוצה לנצח בכל משחק ויהיה חשוב מאוד למועדון להגיע לחצי הגמר".

    בלם הצרפתים פרסנל קימפמבה אמר: "אנחנו מצליחים ואנחנו רגועים, מתכוננים אל המשחק טוב ובצורה רגועה. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק. יש התרגשות, אבל צריך להישאר רציניים כדי להתחיל במשחק כמו שצריך". על ההיעדרות הצפויה של מרקיניוס אמר הצרפתי: "הוא המנהיג של ההגנה שלנו והקפטן. הוא יחסר לנו, אבל יש לנו שחקנים מצוינים שישחקו. להדיח את באיירן יכול להיות משהו גדול מאוד, במיוחד לאור העובדה שהיא הקבוצה הכי טובה באירופה כרגע. אנחנו מכבדים מאוד את באיירן ונקווה שיהיה לנו משחק מצוין ונעלה".

    מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
    "משחק האגפים של באיירן הוא הכוח שלה". פוצ'טינו/רויטרס

    יוזואה קימיש אמר לקראת המפגש: "אנחנו הקבוצה הטובה יותר ולכן אני מאמין שנעלה שלב. היינו טובים יותר במשחק הראשון, אבל לרוע המזל התוצאה לא שיקפה את זה. למרות זאת אני משוכנע שאנחנו יכולים להפוך את התוצאה בגומלין".

    תומאס מולר התייחס לעובדה שהאנזי פליק אמר השבוע שהסגל של העונה טוב פחות מזה של העונה שעברה: "השאלות האלה הן תמיד קשות, אבל זה לא הזמן לשאול שאלות כאלה". על המשחק אמר מולר: "בעטנו 31 בעיטות לשער ואם נהיה יעילים יותר, אנחנו יכולים להצליח. נהיה שמחים מאוד אם נגיע לאותה כמות מצבים. לא נעלה לשחק עם חמישה חלוצים ופשוט נראה מה יקרה בהגנה. נשחק רגיל. ננסה לכבוש שער מוקדם, אבל בלי להפקיר את ההגנה. הכול יכול לקרות בכדורגל, עברתי מספיק דברים". מולר נשאל גם על הסכסוך המתוקשר שיש במועדון בין המאמן האנזי פליק למנהל המקצועי חסן סליהאמידז'יץ' ואמר: "כשהייתי צעיר יותר, הייתה כאן FC הוליווד, תמיד התעסקו בנושאים כאלה. מה שקורה בבאיירן תמיד מעניין". מולר התייחס לקיליאן אמבפה, שכבש צמד במשחק הראשון, ואמר: "הוא מסוכן מאוד. סגנון המשחק שלנו יוצר שטחים. בפריז ניימאר ואמבפה בדרך כלל נשארים למעלה, הם לא מגנים הרבה ומחכים למתפרצות למעלה. זה יאתגר את ההגנה שלנו".

    האנזי פליק אמר: "היו לנו הרבה מצבים במשחק הראשון, אבל לא היינו יעילים. אנחנו צריכים להשתפר במובן הזה הפעם. אנחנו יודעים שזו לא תהיה משימה קשה, אבל אנחנו צריכים לתת הכול. אנחנו צריכים להיות יעילים כמו שפריז הייתה במשחק הראשון". על קיליאן אמבפה אמר מאמן באיירן: "הוא יהפוך מתישהו לשחקן הטוב בעולם, אין לי ספק בכך. אנחנו צריכים להפעיל עליו לחץ כשהוא מקבל את הכדור. גם על ניימאר, שאני נהנה מאוד לצפות בו משחק. הוא מוצא פתרונות יפים מאוד באחד על אחד". על הסגל החסר שלו אמר פליק: "תמיד נהניתי להרכיב פאזלים. אנחנו יודעים איך אנחנו רוצים לשחק. לפעמים יותר קשה דווקא כשיש לך יותר שחקנים פנויים. כשיש לך מעט חתיכות בפאזל, זה לפעמים קל יותר". פליק דיבר על לירוי סאנה: "לירוי תמיד עושה את ההבדל. הוא מצליח מאוד בשבועות האחרונים. אני מרוצה מאוד ממנו. כיף לעבוד עם הסגל הזה".

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully