וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' זועמת על ברצלונה: "ליאו מסי שולח לניימאר הודעות מדי יום"

בפריז לא אוהבים את ה"חיזור האובססיבי" של ברצלונה עם האקס, אבל בטוחים: החתימה שלו על חוזה חדש היא עניין של זמן. סוכנו לשעבר: "הוא מאושר בפ.ס.ז', רק היא מסוגלת לשלם לו"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
בתפקיד המגייס: ליאו מסי/רויטרס

במקביל למאבקי האליפות של ברצלונה ושל פ.ס.ז' בספרד ובצרפת, שני המועדונים ממשיכים לחשוב על העונה הבאה ונראה שהם מתמקדים באותו שחקן: ניימאר.

הברזילאי שחתום בפריז עד 2022 עומד בפני צומת מכריע בקריירה, ובקטאלוניה גוברות השמועות על כך שישנו רצון הדדי בינו לבין ברצלונה לחדש את שיתוף הפעולה.

עד לאחרונה התעקשו בכלי התקשורת בספרד שניימאר הוא שיוזם את השיחות הלא רשמיות עם ברצלונה ומאותת לה שוב ושוב על רצונו לחזור, אולם בצרפת טוענים שהמציאות שונה: לפי "ל'אקיפ", פ.ס.ז' כועסת על "החיזור האובססיבי" של ברצלונה עם ניימאר, וטוענת שהיא מנסה לשכנע ולפתות אותו בכל דרך אפשרית. לפי הדיווח, ליאו מסי הנחשב לחבר קרוב של ניימאר, "שולח לו הודעות מדי יום ומפעיל עליו לחץ כדי לשתף פעולה באותה קבוצה".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
פ.ס.ז' עדיין בטוחה שהוא בכיס שלה. ניימאר/רויטרס

יחד עם זאת, בפריז משוכנעים שניימאר יאריך חוזה ושהעיכוב בהכרזה על כך הוא רק עניין פרוצדורלי. "הארכת החוזה של ניימאר סגורה ומסוכמת. מה שמונע את ההכרזה על כך הם מספר סעיפים בחוזה שדורשים בחינה משפטית ארוכה מצד שני הצדדים", כתבו ב"ל'אקיפ". "חזרה לברצלונה נראית מסובכת מאוד בהתחשב בחוב הכספי העצום שמרחף מעל המועדון".

גם ואגנר ריביירו, הסוכן של ניימאר לשעבר, טוען שמעבר לברצלונה לא באמת עומד על הפרק. "ניימאר מאושר בפריז. אף קבוצה לא מסוגלת להציע לו את מה שהם מציעים לו, רק פ.ס.ז' יכולה להרשות אותו לעצמה. לריאל יש בעיות פיננסיות, ובברצלונה המצב אפילו גרוע יותר", אמר לתקשורת הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully