וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד לאוסקר: כך נסגרה העברת קינגסלי קומאן לבאיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 11:23

נציגי השחקן העלו דרישות חדשות, חלון ההעברות עמד להיסגר והמנהל הטכני רקח תוכנית מנצחת עם קצין התקשורת של המועדון

תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

המנהל הטכני לשעבר של באיירן מינכן, מיכאל רשקה, התארח אתמול (ראשון) בפודקאסט וסיפר כיצד התחזות וכישורי המשחק של קצין התקשורת של המועדון, סייעו לסגור את עסקת קינגסלי קומאן בקיץ 2015.

רשקה החזיק בתפקיד המנהל הטכני של הבווארים בשנים 2014-2017 ועבד בצמוד למנהל הספורטיבי, מתיאס זאמר. הייתה לו השפעה גדולה על עסקאות צירופם של סרג' גנאברי, ניקלאס זולה, ארתורו וידאל, צ'אבי אלונסו, יוזואה קימיש וקינגסלי קומאן ואתמול הוא סיפר על האחרון.

בקיץ 2015 באיירן מינכן כבר סגרה את כל פרטי ההשאלה (עם אופציית רכישה) של הקיצוני הצרפתי מיובנטוס. אבל בין הגרמנים לנציגיו של קומאן נוצרו פערים וחלון ההעברות כבר עמד להיסגר.

מיכאל רשקה, מנהל טכני שטוטגרט ב-2018. Alex Grimm, GettyImages
תכנית החירום הצליחה. רשקה/GettyImages, Alex Grimm

"היו דברים שעדיין לא נסגרו ולא היה זמן", סיפר רשקה, "הנציגים של קומאן כל הזמן הוסיפו דרישות וידעתי שהכול עלול להתפוצץ בכל רגע. בשלב מסוים הייתי חייב להגיד להם שדי, אין עוד יורו אחד לשלם, אין רכב יותר טוב, אין דירה יותר גדולה. אבל לא ידעתי איך לעשות את זה. ביקשתי לצאת רגע ובמסדרון פגשתי את מנהל התקשורת, שטפן מנריך. שם עלה לי הרעיון".

רשקה נשא בתפקיד חשוב ומשמעותי בבאיירן, אבל כדי לסגור את עסקת קומאן הוא היה צריך סמכות עליונה. "כשפגשתי את שטפן אמרתי לו: 'אתה חייב לעזור לי'", הוסיף אתמול, "ביקשתי ממנו שיתחזה לנשיא המועדון ונתתי לו הוראות מדויקות מה לעשות: 'אתה צריך לחבוט בשולחן מדי פעם בכעס ולהשיב בשלילה לכל הבקשות שלי. אחרי חמש דקות תגיד שאתה צריך ללכת'".

רשקה חזר למשרד ובישר לנציגיו של קומאן: "הזעקתי את נשיא המועדון, הוא מגיע במיוחד בשבילכם ואין לו הרבה זמן". מנריך לא דומה במאומה לאולי הנס שהחזיק אז בתואר הנשיא של באיירן מינכן, אבל למזלם של אנשי המועדון, נציגיו של קומאן והשחקן הצעיר לא העלו שאלות.

מנריך דפק על השולחן בדיוק כפי שתכנן עם רשקה, השיב ב"לא" חד משמעי לדרישות החדשות של קומאן וזה עבד. נציגי השחקן כנראה כל כך התרשמו מההצגה של "הנשיא" שאחרי 5 דקות הצהיר באופן נחרץ שהוא "חייב לזוז", עד שהם הסכימו לחתום בתנאים שסוכמו לפני כן.

עוד בוואלה!

רק 1:1 לבאיירן מול אוניון, פרנקפורט קרובה לאלופות, דורטמונד ניצחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully