וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 לבאיירן מול אוניון, פרנקפורט קרובה לאלופות, דורטמונד ניצחה

האלופה איבדה שתי נקודות בין שני המפגשים עם פ.ס.ז'. פרנקפורט ניצחה 3:4 את וולפסבורג. לייפציג הביסה 1:4 את ברמן

תקציר: צפו בחגיגה הגרמנית 10.4/ספורט 1

המחזור ה-28 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם ארמיניה בילפלד מול פרייבורג. בשבת באיירן מינכן סיימה ב-1:1 מול אוניון ברלין, איינטרכט פרנקפורט ניצחה 3:4 חשוב מאוד את וולפסבורג. ר.ב. לייפציג הביסה 1:4 את ורדר ברמן. בורוסיה דורטמונד הצליחה לנצח 2:3 בשטוטגרט.

לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
עם הראש בפריז. סאנה/רויטרס

צפו בתקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 1:1

תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

באיירן מינכן - אוניון ברלין 1:1

שלושה ימים אחרי ההפסד לפריז סן ז'רמן ושלושה לפני הגומלין בצרפת, לא הצליחה אלופת גרמניה לנצח את הקבוצה מהבירה בבית ונעלה עונה בלי ניצחונות נגדה. ג'מאל מוסיאלה כבש את השער הראשון בדקה ה-68 אחרי בישול של תומאס מולר, מרכוס אינגברטסן איזן בדקה ה-85 אחרי בישול של רוברט אנדריך. באיירן אפשרה ללייפציג לצמק את הפער בפסגה לחמש נקודות. באיירן מינכן היא הקבוצה הראשונה שהבטיחה את הכרטיס שלה לשלב הבתים של ליגת האלופות לעונת 2021/22. זו תהיה ההשתתפות ה-25 שלה במפעל והיא השוותה את השיא של ריאל מדריד וברצלונה.

מרסל זאביצר שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
חזרו לנצח. זאביצר/רויטרס

ורדר ברמן - ר.ב. לייפציג 4:1

שבוע אחרי ההפסד הביתי לבאיירן מינכן, הצליחו השוורים להתאושש ולהשיג ניצחון חוץ גדול על ברמן כשהם מצמקים את הפער בפסגה לחמש נקודות ויכולים להמשיך אולי לפנטז על זכייה בתואר. דני אולמו כבש ראשון (23), אלכסנדר סורלות הוסיף צמד (32 ו-41) ומרסל זאביצר חתם בדקה ה-63 אחרי בישול של בנימין הנריכס. מילוט ראשיצה צימק זמנית ל-3:1 עם פנדל בדקה ה-61.

אנסגר קנאוף שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
שער ניצחון יפה. קנאוף/רויטרס

צפו בתקציר: שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 3:2

תקציר: שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 3:2/ספורט 1

שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 3:2

אחרי שהפסידה פעמיים ברציפות 2:1, שוב ספגה הקבוצה של אדין טרזיץ' שני שערים, אבל הפעם הצליחה להשיב עם שלושה בדרך לניצחון, שצימק את הפער שלה מהמקום הרביעי בחזרה לשבע נקודות. סשה קליידז'יץ' העלה את השוואבים ליתרון בדקה ה-17, ג'וד בלינגהאם (47) ומרקו רויס (52) הפכו, דניאל דידאבי הצליח לאזן (78), אבל אנסגר קנאוף כבש שער ניצחון נהדר בדקה ה-80 אחרי שקיבל מארלינג הולאנד מסירה, חתם משמאל למרכז ובעט מ-17 מטר אל הפינה את ה-2:3. אם לדורטמונד אין מספיק צרות לקראת הגומלין מול מנצ'סטר סיטי ביום שלישי, אז בלינגהאם נפגע והוחלף בדקה ה-79.

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים עם אנדרה סילבה. GettyImages
אנדרה סילבה ופרנקפורט חוגגים ניצחון חשוב מאוד/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - וולפסבורג 3:4

אחרי ה-1:2 הגדול על בורוסיה דורטמונד במחזור שעבר, הצליחה הקבוצה של אדי הוטר לנצח עוד יריבה מהצמרת ועשתה צעד ענק לקראת הבטחת המקום בין ארבע הראשונות בתום העונה כשהיא מגדילה את הפער מדורטמונד החמישית לעשר נקודות זמנית בתום משחק מרתק. וולפסבורג נותרה עם 54, שש פחות מלייפציג השנייה ואחת יותר מפרנקפורט עצמה. דאיצ'י קמאדה (8), לוקה יוביץ' (27), אנדרה סילבה (54) ואריק דורם (61) כבשו לזכות המארחת, רידלה באקו כבש אחרי בישול של ואוט וחהורסט (6), שהחזיר לו בישול בדקה ה-46 ומקסי פיליפ צימק ל-4:3 בדקה ה-85 אחרי בישול של מארין פונגראצ'יץ'. זה לא הספיק.

משחקים נוספים:

ארמיניה ביליפלד - פרייבורג 0:1 (עצמי של באפטיסטה סנטהמריה בדקה ה-68)

הרטה ברלין - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2
להרטה: סנטיאגו אסקסיבאר (23), ג'ון קורדובה (49), לגלדבאך: אלסאן פלאה (27), לארס שטינדל (38, פנדל), יאן זומר הורחק (13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully