וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי חוגגת: טוכל מרוצה, הפרשנים מהללים את מייסון מאונט

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 8:33

שביעות רצון בבלוז לאחר ה-0:2 על פורטו. המנג'ר טוען שהמפלה מול ברומיץ' איחדה את הקבוצה, באנגליה מפרגנים: "מאונט - החבילה השלמה"

מאמן צ'לסי תומאס טוכל עם בן צ'ילוול. רויטרס
הראשון שמנצח של שלושת משחקי הנוקאאוט הראשונים שלו בצ'לסי מאז די מתאו. טוכל/רויטרס

שביעות הרצון ניכרה על פניהם של שחקני צ'לסי ומאמנה תומאס טוכל לאחר שהבלוז גברו אמש (רביעי) 0:2 בחוץ על פורטו. האנגלים הציגו משחק מבוקר ולמרות נחיתות מסוימת (בעיקר במחצית הראשונה) מול שחקני המארחת, ידעו בדיוק מתי לצאת קדימה כדי לעקוץ שני שערי חוץ יקרים, שהעניקו להם מקדמה משמעותית לקראת הגומלין של רבע גמר ליגת האלופות בלונדון.

היתה זו תגובה מושלמת לתבוסה המשפילה 5:2 בידי ווסט ברומיץ' במסגרת הליגה. "ראיתי את השחקנים שלנו למחרת ההפסד בחדר ההלבשה ולא הייתי מודאג", אמר תומאס טוכל, שהפך לראשון מאז רוברטו די מתאו שמנצח את שלושת משחקי הנוקאאוט הראשונים שלו כמאמן צ'לסי. כזכור, האיטלקי זכה באותה עונה עם הבלוז בליגת האלופות.

"קיבלנו את עצמנו את האחריות לאחר ההפסד הזה", הוסיף טוכל. "הייתי מוכנים להגיב, תמיד יש מפלות בספורט אבל ידענו שצריך לקום. הוא איחד אותנו והגדיל את רמת הביטחון שלנו אחד בשני. זה היה משחק קשה מאוד נגד יריבה קשוחה, היו הרבה רגעים שפורטו הקשו עלינו. מדובר בקבוצה גאה. הראינו אופי טוב ויצאנו עם תוצאה מצוינת".

המאמן התייחס לשני הכובשים, שהבקיעו את שעריהם הראשונים במפעל, מאונט וצ'ילוול: "אני שמח מאוד שמאונט הבקיע. הוא לקח אחריות. זה היה שער חשוב שפח את המשחק, יש לו את האיכויות ולעשות את זה ברבע הגמר זה צעד גדול עבורו ועבור הקבוצה. הוא שחקן חשוב וצעיר. צ'ילוול היה מצוין. אנחנו מאוד שמחים להגיע לגומלין עם היתרון הזה, אבל אנחנו רק בחצי הדרך".

שחקן צ'לסי מייסון מאונט עם ז'ורז'יניו, ריס ג'יימס, טימו ורנר. רויטרס
"תגובה נהדרת לתבוסה הביתית בליגה". שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

פרשן BT Sports ומאמן העבר האנגלי גלן הודל אמר בסיום: "הניצחון הזה של צ'לסי הוא תגובה נהדרת לתבוסה הביתית בליגה בשבת. השחקנים לא היו במיטבם, אבל עשו את כל הפעולות הנחוצות וניצחו. פורטו התקשתה להתמודד עם שחקני הכנף של טוכל. לצ'לסי יש עוד הרבה מה לתת".

מייסון מאונט חגג אמש את שער הבכורה שלו בליגת האלופות. לאחר המשחק אמר: "הגיע הזמן שהשער הראשון שלי בליגת האלופות יגיע, חיכיתי בסבלנות הרבה זמן! זו הייתה מסירה טובה מאוד של ז'ורז'יניו ואני מאוד שמח". על הניצחון החשוב לקראת הגומלין אמר מאונט: "ידענו שהולך להיות משחק קשה, אנחנו יודעים עד כמה פורטו היא יריב קשה. זו רק מחצית אחת, והעבודה שלנו עוד לא הושלמה. הם יגיעו כדי להילחם בגומלין".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת האלופות: צ'לסי ניצחה 0:2 את פורטו בחוץ ברבע הגמר

לכתבה המלאה

גם פרשן "סקיי" ניק רייט החמיא למאונט וכתב: "הוא הפך לחשוב עבור טוכל כפי שהיה אצל למפארד. למעשה, המעמד שלו רק הולך ומתעצם. הוא חגג 22 בינואר, אבל הופך לחבילה השלמה וטוכל יודע את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully