וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל חוגגת: "קאסמירו יותר טוב מניימאר", "זידאן גאון טקטי"

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 12:33

התקשורת בספרד מהללת את ההצלחה של הבלאנקוס אחרי העלייה לחצי גמר האלופות: "קורטואה, נאצ'ו, ואלוורדה ומיליטאו הבריקו"

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם שחקן ריאל מדריד קאסמירו. רויטרס
יותר טוב מניימאר? קאסמירו/רויטרס

בספרד חוגגים את העלייה של ריאל מדריד אל חצי גמר ליגת האלופות, שם היא תפגוש את צ'לסי. ב"מארקה" ציינו שהפעם זה לא היה בזכות הברקות של קארים בנזמה, אלא דווקא טיבו קורטואה התעלה ו"בנה חומה ליד הרשת שהקבוצה היריבה לא הצליחה לפרוץ למרות שניסתה דרך האוויר, הים והיבשה". שחקנים נוספים שזכו למחמאות היו צמד הבלמים אדר מיליטאו ונאצ'ו ופדריקו ואלוורדה.

"ריאל מדריד הייתה יכולה להסתבך מאוד אם מוחמד סלאח היה כובש מהמצב המצוין שהיה לו כבר בדקה השנייה, אבל השוער מנע ממנו את זה עם הצלה גדולה", נכתב שם, "בדקה ה-11 מילנר שלח בעיטה נהדרת, אבל השוער הבלגי שוב היה שם. ליברפול התחילה גם את המחצית השנייה כשהיא מחפשת את השער והוא היה יכול להגיע ממש בדקה הראשונה אבל פירמינו לא הכניע את קורטואה. בנוסף להדיפות, קורטואה גם היה דומיננטי מאוד בכדור הגובה וביציאות והנוכחות והביטחון שלו דיכאו מאוד את פירמינו, מאנה וסלאח".

על צמד הבלמים נכתב: "ריאל מדריד בלי סרחיו ראמוס ובלי וראן הייתה עד לא מזמן הזמנה לקריסה. התוצאות בלעדיהם, ובמיוחד בלי הקפטן, באירופה היו חור שחור. עכשיו ההרגשה הזו התפוגגה וריאל מדריד בין ארבע הקבוצות הטובות באירופה עם צמד בלמים שאכלו את חלוצי ליברפול בשני המשחקים. נאצ'ו ומיליטאו סיפקו משחק של טיטאנים באנפילד. זה לא היה קל והם היו צריכים לסבול במשך 90 דקות תחת לחץ כבד. נאצ'ו נמצא ברגע השיא בקריירה שלו וזה כבר לא מפתיע. מה שמוזר זה שהשם שלו לא מוזכר בהקשר של הסגל ליורו. הוא מציג יכולת גבוהה מאוד בחודשים האחרונים. זה הוגן לחשוב שמגיע לנאצ'ו לפתוח אפילו כששני הבלמים הראשונים כשירים. גם צריך לשאול האם הקבוצה צריכה לחפש בלם בשוק ההעברות".

על מיליטאו צוין: "תג המחיר של 50 מיליון יורו היה כבד עליו, אבל הגיע הרגע שהוא מוכיח שההימור עליו לא היה משוגע. דווקא כשכולם חישבו את הזמן שלו במדריד לאחור, מיליטאו דפק על השולחן והראה שהוא עדיין כאן וראוי ללבוש את החולצה של אלופת אירופה 13 פעמים. הוא היה סלע יציב בשני המשחקים מול ליברפול".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. Shaun Botterill, GettyImages
"יש לו יכולת מופלאה". זידאן/GettyImages, Shaun Botterill

ראול וארלה כתב: "אתם יכולים לקרוא לי משוגע, אבל קאסמירו יותר טוב מניימאר, הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם. זה עניין של טעם. קאסמירו מסמל את מה שהיא ריאל מדריד: מועדון שהסטטיסטיקה שלו באירופה הכי טובה. נכון שהיום בכדורגל השערים, הדריבלים, המהירות והיצירתיות הם הכי יקרים. תראו כמה מועדון מוכנים לשלם עבור חלוצים. קאסמירו מביע רגליים טובות, שתי ריאות בלתי נגמרות, מנהיגות שקטה ואופי כמו שעשה נגד ליברפול. נראה שהוא לא מתעייף אף פעם".

ריו פרדיננד החמיא לזינדין זידאן ואמר: "לבחור הזה יש יכולת מופלאה, מה שהוא עשה בזמן כל כך קצר. הוא הגיע ולקח תואר אחרי תואר וגם התארים הכי חשובים שיש. שלוש זכיות בליגת האלופות כמאמן? הוא פנומן. אין לו הרבה מה לומר, גם כשחקן לא היה לו הרבה מה להגיד. הוא נותן לכדורגל שלו לדבר. הוא עושה את העבודה שלו ללא דופי. הוא פשוט מגיע לגמר ויודע איך לנצח. זו יכולת ייחודית".

אקס ריאל מדריד סטיב מקמנמן אמר: "הוא עושה עבודה מדהימה. אם הוא היה מאמן אחר, היינו עומדים ומוחאים לו כפיים. העובדה שהוא כל כך טוב והוא לא רואה מחיאות כפיים, העובדה שהוא נחמד ורגוע גורמת לאנשים לחשוב שהוא לא גאון טקטי, אבל הוא כן. הוא עושה את שיעורי הבית שלו, יודע איך לשחק. ריאל ידעה מה החולשות של ליברפול. הוא נהדר בעבודה שלו. מגיע לו יותר קרדיט ממה שהוא מקבל ובמיוחד מהתקשורת הספרדית. הביקורת כלפיו בעבר הייתה ברוטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully