וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרישות השכר הגבוהות של ארלינג הולאנד מרחיקות אותו מריאל מדריד וברצלונה"

באתר Goal טוענים שכוכב דורטמונד מבקש 35 מיליון יורו לעונה - סכום בו צמד הגדולות לא יוכלו לעמוד. קבוצתו לא ממהרת למכור

תקציר: צפו בכל שערי ארלינג הולאנד מ-13 המחזורים הראשונים בבונדסליגה/ספורט 1

על אף פייט גדול, דורטמונד סיימה אמש (רביעי) את דרכה בליגת האלופות בשלב רבע הגמר, וכעת לא נותר אלא לתהות כיצד תיראה הקבוצה של עונת 2021/22. על פי רוב ההערכות, ארלינג הולאנד לא יהיה חלק ממנה.

הסופרסטאר הנורבגי מבוקש בכל רחבי אירופה, אולם לפי אתר Goal, דרישות השכר העצומות שלו - 35 מיליון יורו לעונה - עלולות להקשות אפילו על האימפריות הגדולות לצרפו. "הפגישות עם ברצלונה וריאל מדריד נקבעו כבר לפני זמן רב, והולאנד היה נלהב לראות את תמחם האימונים במדריד", נכתב. "השיחות לא היו רשמיות, וגם לא דובר על שכר".

ובכל זאת, לפי Goal, אחת הקבוצות הגדולות באנגליה פנתה לפני מספר חודשים אך נאלצה לסגת לאור דרישות השכר של החלוץ הפורה: "העניין של הקבוצה התקרר, וגם בארסה וריאל יודעות שאינן יכולות להציע חוזה שכזה. עבור ברצלונה זה בלתי אפשרי, ופלורנטינו פרס לא מתכוון לשבור את הבנק, אף שהוא רואה בהולאנד התאמה מושלמת לקבוצה".

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
כולן חושקות, אך מי תהיה מוכנה לשלם? הולאנד/רויטרס

על כן, מינו ראיולה עשוי לדרוש סכום שנתי מעט נמוך יותר עבור היהלום שלו, וזאת בלי להזכיר את הסכום הגדול שבורוסיה דורטמונד תדרוש עבור כוכבה. קבוצתו הנוכחית של החלוץ לא מרגישה בלחץ למכור את הולאנד, אך תשקול זאת בחיוב אם תקבל הצעה שתעמוד על כ-150 מיליון יורו. בקיץ 2022, יוכלו קבוצות היבשת לנצל את סעיף היציאה של הולאנד, ולרכוש אותו במחיר מציאה של 75 מיליון יורו בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully