וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל פודן זועם על החברה שפרסמה עבורו ציוץ מתגרה בקיליאן אמבפה

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 9:39

חשבון הטוויטר של שחקן סיטי צייץ "אמבפה, אתה מוכן?" אחרי העלייה לחצי הגמר. זה נמחק והאנגלי צפוי לסיים את יחסיו עם החברה

אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי עם ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. DeFodi Images, GettyImages
השחקן המצטיין. גונדואן/GettyImages, DeFodi Images

מנצ'סטר סיטי עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר ליגת האלופות. התכולים חזרו מפיגור ל-1:2 מול בורוסיה דורטמונד ויפגשו את פריז סן ז'רמן בשלב הבא.

בבוקר התברר כי פיל פודן רתח מזעם על הציוץ שפורסם בחשבון שלו והוא אף מחק אותו. בחשבון שלו, כאמור, צויצה תמונה שלו עם תיוג של קיליאן אמבפה והכיתוב "אתה מוכן?". למרות שהציוץ נמחק, הוא כבר הספיק לקבל הרבה תגובות של משתמשים שתהו מדוע פודן פונה כך לאמבפה ישירות. על פי הדיווחים באנגליה נציגיו של פודן ידונו בימים הקרובים בצעדים הנחוצים ועשויים לסיים את היחסים שלהם עם החברה שמנהלת את החשבונות שלו ברשתות החברתיות.

הציוץ של קשר מנצ'סטר סיטי פיל פודן על קיליאן אמבפה. מתוך טוויטר, צילום מסך
הציוץ של פודן שנמחק/צילום מסך, מתוך טוויטר

המספרים

* בפעם השנייה בהיסטוריה של ליגת האלופות שני שחקנים בני 21 או צעירים מכך כבשו באותו משחק בנוקאאוט של ליגת האלופות (ג'וד בלינגהאם ופיל פודן). בפעם הקודמת שזה קרה אלה היו קיליאן אמבפה ועוסמאן דמבלה במפגש בין בורוסיה דורטמונד למונאקו באפריל 2017.

* ג'וד בלינגהאם בן ה-17 (ו-289 ימים) הפך לשחקן השני הכי צעיר שכובש בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. השיא עדיין שייך לבויאן קרקיץ' שכבש במדי ברצלונה נגד שאלקה באפריל 2008, כשהיה בן 17 ו-217 ימים.

* בלינגהאם הוא השחקן האנגלי הצעיר אי פעם שכובש בליגת האלופות, ולכובש הצעיר בתולדות דורטמונד בצ'מפיונס.

* בזכות הכיבוש הערב, השלים בלינגהאם שבוע חלומי: בשבת הוא כבש את שער הבכורה שלו בבונדסליגה, וברביעי את שער הבכורה בליגת האלופות.

* בלינגהאם גם הפך לשחקן השני בלבד בתולדות ליגת האלופות שמגיע ל-10 הופעות לפני גיל 18. הראשון שעשה זאת היה יורי טילמאנס בשנת 2014.

ג'וד בלינגהאם שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
איזה שבוע. בלינגהאם/רויטרס

אילקאי גונדואן, שנבחר למצטיין מול האקסית, אמר: "זה משמעותי מאוד, המועדון הזה והקבוצה הזו ראויים לכך. אנחנו אסירי תודה על כך שאנחנו בטורניר כזה נהדר והגענו לחצי הגמר בפעם הראשונה עם הקבוצה הזו. ברור שאנחנו שמחים מאוד. הראינו היום אופי. לא שיחקנו הכי טוב ב-15 הדקות הראשונות, התקשינו ולא היינו אמיצים מספיק ופחדנו להפסיד. זה היה ברור. אחרי שספגנו את השער הראשון הצלחנו להחזיק יותר בכדור ולייצר מצבים. המטרה שלנו הייתה לכבוש את השער הראשון של המחצית השנייה ואז המשחק יהיה בידיים שלנו. זה מה שעשינו".

על הרצון של סיטי לזכות באלופות אמר הגרמני: "אף אחד לא רוצה לפספס את ההזדמנות לזכות בתואר הזה. אם תשאל את שחקני דורטמונד הם יגידו לך את אותו הדבר. כולם רוצים להצליח וזה מה שהופך את זה לקשה יותר. אנחנו יודעים כמה ליגת האלופות קשה. היריבות קשות מאוד בכל משחק וכולן איכותיות, גם דורטמונד הזו איכותית ויכולה לנצח כל אחת. היה לנו חשוב להישאר במשחק, לשחק עם הגישה והאישיות הנכונות. הוכחנו שאנחנו מוכנים להילחם על המקום בחצי הגמר".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "אני מאושר מאוד עבור המועדון, עבור יושב הראש ועבור האוהדים. זו הפעם השנייה שאנחנו עולים לחצי הגמר אז זו לא היסטוריה, אבל אנחנו מתחילים לבנות היסטוריה. היינו נהדרים פרט לעשר הדקות הראשונות בהן הם היו טובים. אני מאושר מאוד להיות בחצי הגמר, להיות אחת מארבע הקבוצות הכי טובות באירופה, להיות נגד קבוצות גדולות וחזקות, ננסה להיות טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully