וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד: "האם סגנון המשחק של יורגן קלופ פגע בליברפול?"

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 10:34

בלם העבר תהה אחרי ההדחה של האלופה האנגלית מהצ'מפיונס. אואן: "זה בלתי נסלח כשלא רואים אנרגיה ואינטנסיביות"

האוטובוס של ריאל מדריד אחרי שהותקף על ידי אוהדי ליברפול/מתוך טוויטר

באנגליה עסקו בהרחבה כמובן בהדחה של ליברפול מליגת האלופות ברבע הגמר אחרי 3:1 בסיכום שני המפגשים מול ריאל מדריד. המייטי רדס דווקא נראו טוב מול ריאל והגיעו למצבים רבים, אבל לא היו חדים מספיק מול השער של טיבו קורטואה והרבו להחמיץ.

בלם העבר של מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד אמר: "שאלנו את השאלה הזו לפני המשחק: האם הכדורגל האבי מטאל של ליברפול פגע בה העונה? קלופ כאן כבר חמש שנים, אז זה הגיוני שהיא משחקת ברמה הזו? האם זה קשור לקורונה? פציעות של שחקנים?".

מייקל אואן שחקן עבר אנגלי. GettyImages
הסגל של ליברפול לא צריך לעבור שינוי משמעותי. אואן/GettyImages

פרדיננד התייחס למאבק של ליברפול על מקום באלופות: "ליברפול הכניסה את עצמה למצב שבו היא צריכה לרדוף אחרי אחרות. צ'לסי משתפרת, אבל אולי לסטר זו קבוצה שליברפול יכולה לעבור. זה יהיה קשה. ליברפול רגילה לשחק בליגת האלופות בשנים האחרונות וזרחה באור הזרקורים כאן. אני חושב שיהיה לה קשה לחזור לליגת האלופות בעונה הבאה".

חלוץ העבר של ליברפול מייקל אואן אמר: "אני חושב שהמילים בהן השתמשנו הכי הרבה בהכנה למשחק היו אינטנסיביות ואנרגיה. אלה הדברים שאנחנו רוצים לראות מליברפול, על זה היא ביססה את ההצלחה שלה, במיוחד תחת יורגן קלופ. זה בלתי נסלח כשאתה לא רואה את זה. אפשר להתגבר על פציעות, אבל להתגבר על הרבה דברים כמו גם על כושר לקוי, אבל אם אתה לא רואה את הדבר הזה שגורם להכול לעבוד, הניצוץ הזה, אז זה לא יעבוד".

אואן הוסיף: "אם יש דבר שהקבוצות הספרדיות לא אוהבות זה את הקצב הגבוה, הן לא רגילות לזה וזה הכוח שלנו וזה ככה כבר שנים. עכשיו יש לנו גם איכות שתתחבר לזה. אז הקצב הגבוה שלנו, הלחץ הגבוה, משחק האנרגיה הוא מה שליברפול זקוקה לו. ליברפול תקבל בקרוב כמה שחקנים גדולים מפציעות. ברגע שהם יהיו כשירים, אני חושב שיהיה סגל שלא צריך שינוי משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully