וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "ז'וזה מוריניו היה מתעלם משחקנים ומתנהג כאילו הם לא קיימים"

קשר מנצ'סטר יונייטד תקף את מאמנו לשעבר: "הוא הלך נגד השחקנים, אין לי הסבר למה שקרה שם". על סולשיאר: "היחסים שלנו שונים"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - גרנאדה 0:2/ספורט 1

ז'וזה מוריניו, כך אומרים, הוא טיפוס מורכב, ולא מעט שחקנים מתקשים להסתדר איתו. פול פוגבה הוא אחד מהם. הקשר הצרפתי שהגיע למנצ'סטר יונייטד מיובנטוס תמורת יותר מ-120 מיליון דולר בתקופתו של מוריניו, סיפר בריאיון שהעניק לרשת "סקיי" על היחסים הלא פשוטים עם מאמן השדים האדומים דאז. 

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
לא הסתדר עם מוריניו. פוגבה/רויטרס

"מוריניו הלך נגד השחקנים, בניגוד לסולשיאר", אמר פוגבה. "היחסים שיש לי עכשיו עם אולה שונים לגמרי מאלו שהיו לי עם מוריניו. אם סולשיאר לא רוצה לשלב שחקן, הוא פשוט משאיר אותו מחוץ לסגל, בניגוד למוריניו שהיה מתעלם משחקנים ומתנהג כאילו הם לא קיימים. זה ההבדל בין שניהם".

"בתחילת הדרך היחסים שלי ושל מוריניו היו מצוינים", המשיך פוגבה. "כולם ראו את זה. ואז לפתע ביום למחרת משהו קרה ואין לי הסבר לזה. זה היה מוזר ואפילו אני לא יודע להגיד מה קרה שם".

ז'וז'ה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם פול פוגבה. רויטרס
בהתחלה הכול היה בסדר. פוגבה ומוריניו/רויטרס

פוגבה שיחק אתמול מחצית אחת בלבד בניצחון מנצ'סטר יונייטד על גרנאדה, אך למרות זאת הספיק לבשל את השער הראשון. "עכשיו נותרו ארבע קבוצות ונשאלת השאלה, מי רוצה הכי הרבה לזכות בתואר? בסופו של דבר רק קבוצה אחת תניף את הגביע, ואנחנו יודעים מה נצטרך לעבור כדי להגיע לשם", אמר הצרפתי שהתייחס גם לבישול לקבאני: "ידעתי שהוא מאחוריי והכדור הגיע אליו בצורה מושלמת. שער יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully