וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ארסנל עלתה לחצי הגמר. גם מנ' יונייטד, ויאריאל ורומא בארבע האחרונות

התותחנים היו חייבים לכבוש במשחק החוץ מול סלביה פראג לאחר 1:1 במשחק הראשון וענו ב-0:4 גדול. אייאקס כמעט ביצעה מהפך מול רומא אך סיימה ב-1:1 באולימפיקו והודחה בתום 3:2 בסיכום הכללי. השדים האדומים עלו לאחר 0:2 קליל על גרנאדה

תקציר ניצחונה של ארסנל 0:4 על סלביה פראג בגומלין רבע גמר הליגה האירופית/ספורט 1

ארבע העולות לחצי גמר הליגה האירופית נקבעו הערב (חמישי). מנצ'סטר יונייטד, ויאריאל ורומא שמרו על היתרון שהשיגו במשחקי החוץ והשלימו עלייה לארבע האחרונות. ארסנל, שהגיעה לאחר שסיימה ב-1:1 בבית עם סלביה פראג במשחק הראשון בלונדון, הביסה בקלילות את הצ'כים בזכות בליץ של שלושה שערים תוך שש דקות במחצית הראשונה ועלתה גם היא.

בדומה לליגת האלופות, גם בשלב הטופ 4 של המפעל המשני ישתתפו שתי קבוצות אנגליות וקבוצה אחת מספרד. ההבדל היחיד בין שני המפעלים היא זהות המדינה ממנה מגיעה היריבה הרביעית, כשבצ'מפיונס מדובר בפריז סן ז'רמן הצרפתית לעומת רומא האיטלקית.

מפגשי חצי הגמר:

מנצ'סטר יונייטד - רומא
ארסנל - ויאריאל

בוקאיו סאקה שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
קונצרט של ארסנל במחצית הראשונה, בדרך לארבע הגדולות של הליגה האירופית. סאקה/רויטרס

סלביה פראג - ארסנל 4:0 (1:5 לארסנל בסיכום הכללי)

התותחנים הגיעו למשחק הגומלין בצ'כיה לאחר שניצחו בקלילות 0:3 בחוץ את נועלת הפרמיירליג שפילד יונייטד. הערב, שחזרה הקבוצה של מיקל ארטטה את אותה תוצאה כבר במחצית הראשונה, בבליץ קטלני של שש דקות מצד הלונדונים, שהוסיפו עוד שער במחצית השנייה. כבר בדקה ה-14 הרעידה ארסנל את הרשת, כשאמיל סמית' רואו דחק פנימה כדור שניתז מהקורה מבעיטה של בוקאיו סאקה, אך השער נפסל בשל נבדל.

ארבע דקות לאחר מכן בישל סמית' רואו את הראשון לניקולא פפה שכבש מקרוב. שלוש דקות לאחר מכן והשופט העניק פנדל לאורחת, אותו תירגם לקאזט לשער השני. בדקה ה-24 סאקה הנהדר כבש בבעיטה מחוץ לרחבה, וזה 0:3 מדהים לארסנל. במחצית השנייה הסתפקה האורחת בשער בודד כשלקאזט כבש מתוך הרחבה, ומיקל ארטטה חוגג עלייה לחצי גמר הליגה האירופית, בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות.

ביום זה בדיוק לפני 12 שנה הדיחה ארסנל את ויאריאל בגומלין רבע גמר ליגת האלופות, והערב הבטיחו שחקני שתי הקבוצות מפגש חוזר בין הקבוצה של אונאי אמרי לבין קבוצתו לשעבר איתה העפיל עד לגמר הליגה האירופית לפני שנתיים.

עוד בוואלה! ספורט

ניסיון המחטף של ברצלונה סוכל: "דייויד אלאבה סגור ב-99 אחוז בריאל מדריד"

לכתבה המלאה
  • דקה 14: אמיל סמית' רואו חגג את השער הראשון לזכות ארסנל לאחר שעט על ריבאונד מבעיטה של סאקה שננעצנ בקורה, אך לאחר בדיקה ב-VAR הוחלט לפסול את השער בשל נבדל.
  • דקה 18: גול! ארסנל עולה ל-0:1: סמית' רואו התאושש מהר מפסילת השער שלו והכניס כדור נהדר לניקולא פפה, שבקור רוח כבש מזווית קשה את הראשון של האורחת.
  • דקה 21: גול! ארסנל עולה ל-0:2: שופט המשחק זיהה הכשלה ברחבה והעניק פנדל לארסנל. אלכסנדר לקאזט ניכשל לביצוע הבעיטה ושלח אותה פנימה.
  • דקה 24: גול! ארסנל עולה ל-0:3: איזה בליץ של האנגלים. בוקאיו סאקה בעט כדור מקצה הרחבה וכבש את השלישי של התותחנים.
  • דקה 77: גול! ארסנל עולה ל-0:4: כדור רוחב של פפה מצא את לקאזט בתוך הרחבה. הצרפתי השתלט בקלות על הכדור וכבש תוך כדי סיבוב את השני שלו במשחק, ואת הרביעי של התותחנים.
שחקן מנצ'סטר יונייטד אדינסון קבאני עם אלכס טלס, אקסל טואנזבה, פרד. רויטרס
השדים האדומים עלו בקלילות. קבאני חוגג עם חבריו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - גרנאדה 0:2 (0:4 למנצ'סטר יונייטד בסיכום הכללי)

השדים האדומים עם ניצחונם הרביעי מתוך ארבעה משחקים ששיחקו בחודש אפריל והם נראים בכושר נהדר. מאמן המארחת אולה גונאר סולשיאר עלה בהרכב עם אדינסון קבאני, והאורוגוואי גמל למאמנו עם שער. פול פוגבה הגביה כדור לרחבה, והחלוץ הוותיק כבש שער אופייני בבעיטה מהאוויר ברגל שמאל. המארחת הכפילה את יתרונה משער עצמי של חסוס ואלחו, דקה בתוך תוספת הזמן וחתמה את רבע הגמר עם 0:4 קליל בסיכום שני המפגשים. מנצ'סטר יונייטד חוזרת לאותו מעמד בו הודחה בשנה שעברה על ידי סביליה, ותקווה הפעם ללכת עד הסוף - כפי שעשתה ב-2017.

גרנאדה מסיימת את העונה האירופית הראשונה שלה ברבע הגמר, כששחקניה ואוהדיה יכולים להיות גאים בקמפיין בכורה בו ניצחו בין השאר קבוצות כמו פ.ס.וו איינדהובן והדיחו במהלך שלבי הנוקאאוט מועדון עתיר מסורת כמו נאפולי.

  • דקה 6: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:1: פול פוגבה הגביה כדור לרחבה, ואדינסון קבאני כבש שער נהדר מהאוויר ברגל שמאל והעניק לשדים האדומים יתרון 0:3 בסיכום שני המשחקים.
  • דקה 90+1: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:2: שער עצמי של חסוס ואלחו הכפיל את יתרונם של השדים האדומים שעולים בקלילות לחצי הגמר.

צפו ב-0:2 של מנצ'סטר יונייטד על גרנאדה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - גרנאדה 0:2/ספורט 1
שחקן רומא אדין דז'קו. רויטרס
השווה עבור רומא, שעלתה לחצי הגמר. דז'קו/רויטרס

רומא - אייאקס 1:1 (2:3 לרומא בסיכום הכללי)

במפגש המותח מבין הארבעה, היו ההולנדים לא רחוקים ממחיקת ההפסד הביתי באמסטרדם וכמעט השיגו את המהפך המיוחל מבחינתם, אך רק כמעט. לאחר מחצית מאופסת באולימפיקו, צמד המחליפים של האורחת הביאו לה את שער היתרון: פר סחורס מצא את בריאן ברובי, שנכנס שלוש דקות קודם לכן והקדים את שוער המארחת וכבש, כשבשלב זה שער נוסף של אייאקס היה הופך את היוצרות.

בדקה ה-56 ההולנדים חגגו את המהפך כשדושאן טאדיץ' גלגל מקרוב את השני לאחר הדיפה לא טובה של שוער רומא פאו לופס, אך השופט זיהה עבירה במהלך שקדם לכיבוש ופסל את השער לאחר בדיקה מול ה-VAR. בדקה ה-72 ניצל אדין דז'קו בלבול בהגנת אייאקס ודחק מקרוב כדור שנהדף אליו בדרך לשוויון. שער נוסף של האורחת היה קובע הארכה, אך ההולנדים לא הצליחו להשיג שער נוסף ורומא עולה לחצי גמר מפעל אירופי לראשונה מאז 2017, ותהיה לראשונה בארבע האחרונות של המפעל המשני באירופה מאז 1991.

  • דקה 49: גול! אייאקס עולה ל-0:1: המחליף פר סחורס מצא את בריאן ברובי, שנכנס שלוש דקות קודם לכן והקדים את שוער המארחת בדרך לשער הראשון של ההולנדים. כעת אייאקס זקוקה לשער נוסף כדי לעלות.
  • דקה 56: דושאן טאדיץ' חגג את השני לזכות אייאקס לאחר שגלגל פנימה את הריבאונד מכדור שנהדף על ידי שוער רומא פאו לופס, אך ה-VAR זיהה עבירה במהלך שקדם לרגע ההבקעה, והשער נפסל.
  • דקה 72: גול! רומא משווה ל-1:1: ניסיון מסירה של התקפת רומא נבלם אצל הגנת אייאקס והגיע לאדין דז'קו, שאמר תודה על המתנה וגלגל מקרוב את שער השוויון של המארחת.

צפו ב-1:1 בין רומא לבין אייאקס

תקציר ה-1:1 של רומא מול אייאקס בדרך לחצי גמר הליגה האירופית/ספורט 1
פאקו אלקאסר (מימין) עם ג'רארד מורנו שחקני ויאריאל. Quality Sport Images, GettyImages
ויאריאל חוזרת לחצי גמר הליגה האירופית לאחר חמש שנים. צמד הכובשים אלקאסר ומורנו חוגגים/GettyImages, Quality Sport Images

ויאריאל - דינמו זאגרב 1:2 (1:3 לויאריאל בסיכום הכללי)

הצוללת הצהובה חוזרת לחצי גמר הליגה האירופית לאחר היעדרות של חמש שנים. הספרדים הגיעו עם הרבה ביטחון למשחק לאור ה-0:1 שהשיגו בבירת קרואטיה במשחק הראשון, וירדו להפסקת המחצית ביתרון 0:2 משערים של פאקו אלקאסר וג'רארד מורנו. מיסלאב אורשיץ' צימק עבור האורחת לאחר צירוף מסירות נפלא עם ברונו פטקוביץ', שהחזיר לו עם העקב. השער הזה לא עזר לקרואטים שמסיימים את דרכם בליגה האירופית ברבע הגמר, בעוד ויאריאל ממשיכה לארבע הגדולות, כשמאמנה אונאי אמרי - שיאן הזכיות במפעל - מצפה מפגש מסקרן מול קבוצתו לשעבר ארסנל, עמה הגיע לגמר ב-2019.

צפו ב-1:2 של ויאריאל על דינמו זאגרב

תקציר ניצחונה של ויאריאל 1:2 על דינמו זאגרב בגומלין רבע גמר הליגה האירופית/ספורט 1
  • דקה 36: גול! ויאריאל עולה ל-0:1: התקפה מתפרצת נהדרת של המארחת הסתיימה בכדור רוחב של סמואל צ'וקווזה אליו הגיע פאקו אלקאסר שדחק מקרוב את הראשון של הצוללת הצהובה.
  • דקה 43: גול! ויאריאל עולה ל-0:2: ג'רארד מורנו השתלט על כדור בתוך רחבת הקרואטים לאחר אי הבנה בין שוער דינמו לשחקני ההגנה, ומתוך הערבוביה בעט בסיבוב וכבש את השני של המארחת.
  • דקה 75: גול! דינמו מצמקת ל-2:1: ברונו פטקוביץ' החזיר מסירה בעקב למיסלב אורשיץ', והאחרון כבש את הראשון של הקרואטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully