וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון המחטף של ברצלונה סוכל: "דייויד אלאבה סגור ב-99 אחוז בריאל מדריד"

פבריציו רומאנו טוען: בלם באיירן בדרך למדריד, למרות המאמצים של היריבה. ואלוורדה לקראת ליברפול (22:00, ספורט 5): "באורגוואי כולנו אהדנו אותם"

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן חוגג שער עם דייויד אלאבה. רויטרס
בדרך למדריד. אלאבה, משמאל/רויטרס

רגע לפני המשחק החשוב מול ליברפול (22:00, ספורט 5), ריאל מדריד מתקרבת להחתמה גדולה: לפי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, דייויד אלבה "סגור ב-99 אחוז" בקבוצה, ורק תרחיש קיצון ימנע ממנו להצטרף בסיום העונה. בלם באיירן שמסיים חוזה נחשב לאחד השחקנים המבוקשים ביותר לקראת הקיץ, אולם הבלאנקוס צפויים להקדים קבוצות רבות.

בין היתר, ברצלונה ניסתה לבצע מחטף ממדריד ולהנחית את אלאבה בקבוצה אחרי שכבר הגיע לסיכום עקרוני עם ריאל. לצערם, המזימה לא צלחה ולפי רומאנו, "החתימה של אלאבה בריאל היא עניין כמעט וודאי".

פדריקו ואלוורדה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
עבר דרך ארוכה ממגרשי העפר במולדתו. פדה/GettyImages

פדה ואלוורדה כשיר למשחק הערב (רביעי) של ריאל מדריד מול ליברפול ברבע גמר ליגת האלופות (22:00, ספורט 5), והקשר האורוגוואי מספר שבעבר הוא דווקא היה בעד ליברפול ותמך בה, בתקופה ששיחק בה לואיס סוארס.

"אנשים באורוגוואי נוטים לתמוך בקבוצות ששחקנים מאורוגוואי משחקים בה", הוא אומר, "באותם ימים, בגלל שלואיס היה בליברפול, היינו אוהדי ליברפול. רציתי שהוא יצליח. אני תמיד ככה עם שחקנים מאורוגוואי. כיום זה גם קורה עם אדינסון קבאני במנצ'סטר יונייטד. היום אני רוצה שיונייטד תצליח ושהוא יכבוש הרבה שערים. אבל באותה שנה אין ספק שכמעט כל המדינה הייתה אוהדת ליברפול".

עוד בוואלה!

ליברפול מחפשת מהפך מול ריאל מדריד, קלופ: "צריך להאמין"

לכתבה המלאה
לואיס סוארס עם ג'ורדן הנדרסון ליברפול. GettyImages
ואלוורדה היה בעד ליברפול כילד בגלל סוארס, היום הוא בעד יונייטד בגלל קבאני. ככה זה באורוגוואי/GettyImages

ואלוורדה בן ה-22 יעלה לאנפילד לגומלין, כשקבוצתו מגיעה ביתרון 1:3 מהמשחק הראשון, אבל הוא זוכר היטב את הימים שבהם הוא שיחק כילד על המגרשים באורוגוואי, על משטחים ומתקנים שונים לגמרי ורחוקים מאוד מהיכל הכדור שבליברפול.

"כשאתה ילד באורוגוואי הדבר הראשון שאתה נוגע בו זה כדור", הוא מספר, "התחלתי לשחק כדורגל כילד בן שלוש וחצי. בכל סוף שבוע אתה נוסע למגרש עם המשפחה שלך, וכשאתה יותר מבוגר עם החברים שלך באוטובוס, לבוש במדי כדורגל.

"באורוגוואי, גם המגרשים בליגה הבכירה הם לא כולם עם דשא, אז דמיינו לעצמכם מה זה כדורגל ילדים שם. אלה מגרשי עפר, הכל חול, וכשאתה הולך להרים קרן, יכולות להיות לידך חיות.

"אבל זה הכול חלק ממה שאתה לומד, להילחם למטרות משותפות עם חברים שלך, זה הופך אותך לחזק יותר. כי כשאתה חוזר הביתה ממשחק שכולך מכוסה בבוץ, וכל הפנים שלך מלוכלכות, ובוץ מרוח לך על כל השיער, והנעליים שלך מלאות בחול ובאבנים - אין שום דבר שמשתווה לזה.

"הייתי מת לשחק מול אנפילד מלא, להרגיש את הלחץ הזה מהיציעים, את החום שעולה, זה הקסם של הכדורגל. כרגע אנחנו לא יכולים ליהנות מזה, אבל כשאתה מקצוען עליך להסתגל להכול. להיות מוכן להכול. שיחקתי במגרשים בלי יציעים ובלי דשא. הם לא הכי טובים, אבל העיקר שאתה עולה ונהנה מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully