וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מחפשת מהפך מול ריאל מדריד, קלופ: "צריך להאמין"

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 17:46

גומלין רבע גמר ליגת האלופות: אחרי ה-1:3 לבלאנקוס במשחק הראשון, האנגלים צריכים לנצח 0:2 לפחות כדי להעפיל. שתי הקבוצות יאלתרו בהגנה, אודריוסולה יחליף מנגד את ואסקס בעמדת המגן הימני

רבע הגמרהסתיים14/04/2021
ליברפול
    0:0
      ריאל מדריד
      תקציר: ליברפול - אסטון וילה 1:2/ספורט 1

      עם יתרון מבטיח של 1:3 מהמשחק הראשון ברבע גמר האלופות, ריאל מדריד תתארח באנפילד אצל ליברפול (רביעי, 22:00, ספורט 5) במטרה להשלים את העבודה ולהעפיל לרבע הגמר. הבלאנקוס יגיעו למשחק הזה במצב רוח מרומם אחרי הניצחון בקלאסיקו בעוד שהקבוצה של קלופ מתקשה להרשים. ריאל מדריד ניצחה בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כולל 0:3 גדול באנפילד ב-2014 עם צמד של רונאלדו.

      מאמן ליברפול יורגן קלופ עם שחקן ריאל מדריד אדר מיליטאו. רויטרס
      יצליח לעשות מהפך? קלופ במשחק הקודם/רויטרס

      ליברפול

      הקבוצה של יורגן קלופ הצליחה לחבר רצף של ניצחונות בליגת האלופות ובליגה, אלא שאז באה ריאל מדריד והלמה בה עם 1:3 ביתי במדריד וכעת המרסיסיידרס צריכים לנצח 0:2 כדי להעפיל לחצי הגמר, שם תחכה קרוב לוודאי צ'לסי. יורגן קלופ יצטרך להסתדר בלי החיסורים הקבועים של ג'ורדן הנדרסון, וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז ומאטיפ. המאמן הגרמני צפוי להמשיך בהתקפה עם ז'וטה על חשבון פירמינו כשלצידו מאנה וסלאח.

      יורגן קלופ דיבר במסע"ת לקראת המשחק וניסה להסביר גם את היכולת החלשה במפגש הקודם: "לא יודע אם זה בגלל שהיינו עצבניים, אבל לא שיחקנו טוב במשחק הקודם. מדריד הייתה מרשימה מאוד, הולך להיות משחק מאוד מעניין".

      על מה שליברפול צריכה לתקן בגומלין: "צריך להגן היטב. יש להם הרבה איכויות, תראו את הגול הראשון שהם הבקיעו עם המסירה של קרוס. איזו איכות. אנחנו לא הולכים להמציא שום דבר, אנחנו הולכים להשתמש בכלים שיש לנו. אנחנו ניתן את הכול במשחק הזה. צריך להאמין".

      זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם לוקאס ואסקס. Quality Sport Images, GettyImages
      ניצח את ליברפול וברצלונה בשבוע אחד. זידאן/GettyImages, Quality Sport Images

      ריאל מדריד

      איזה שבוע עבר על ריאל מדריד. אחרי ה-1:3 על ליברפול באלופות, הגיע ה-1:2 בליגה על ברצלונה היריבה המושבעת וכעת הקבוצה של זידאן נמצאת חזק במאבק בשתי החזיתות - אלופות וליגה ספרדית. אלא שמצבת הפצועים של הבלאנקוס רק התארכה אחרי הקלאסיקו כאשר לוקאס ואסקס נפצע גם הוא והותיר את ההגנה של ריאל מדריד חסרה עוד יותר אחרי הפציעות של ראמוס, וראן וקרבחאל. אלברו אודריוסולה יחליף את ואסקס בעמדת המגן הימני, כאשר מיליטאו ונאצ'ו ישחקו בלית ברירה בלב ההגנה.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully