וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של סולשיאר מבהיר לז'וזה מוריניו: "אבא שלי תמיד מאכיל אותי"

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 11:59

אחרי העימות המתוקשר בין מאמני יונייטד וטוטנהאם, ואחרי שסולשיאר טען שלא ייתן לבן שלו אוכל אם יתחזה כמו סון, בנו הצעיר נחלץ לעזרתו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 בחוץ על טוטנהאם/ספורט 1

הבן של מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר נחלץ לטובת אביו, והתערב בעימות התקשורתי הסוער שהתפתח בינו לבין ז'וזה מוריניו. הכל החל אחרי המשחק בין יונייטד לטוטנהאם, שבו השדים האדומים ניצחו 1:3. בסיומו מאמן יונייטד סולשיאר ביקר את סן יונג מין מטוטנהאם, וטען שהוא זייף פציעה והגזים את התגובה שלו כשקיבל מרפק לפניו מסקוט מקטומיניי - דבר שגרם לפסילת שער ליונייטד אחרי בחינת האירועים ב-VAR.

לאחר מכן סולשיאר אמר שאם דבר כזה היה קורה לבן שלו, שמשחק בקבוצת קריסטיאנסוד במולדתו נורבגיה - הוא לא היה מאכיל אותו אילו היה רואה אותו מתחזה ככה. "אני חייב לומר שאם הבן שלי נשכב ככה על הארץ למשך 3 דקות עם 10 חברים לקבוצה שנעמדים סביבו, אם הוא יקבל מכה כזאת מיריב וזקוק לעשרה חברים סביבו כדי שיעזרו לו לקום - הוא לא יקבל אוכל", אמר סולשיאר.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר עם בניו נוח ואלייז'ה. Trond Tandberg, GettyImages
"תגיד, אכלת ארוחת בוקר?". נוח סולשיאר/GettyImages, Trond Tandberg
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד עם יונג מין סון שחקן טוטנהאם. רויטרס
הייתה התחזות? סון/רויטרס

הדבר גרר תגובה נזעמת ממוריניו, שאמר שאבא של סון היה אבא יותר טוב מסולשיאר. "אני רוצה להגיד שסוני הוא בחור בר מזל, כי אבא שלו הוא אדם יותר טוב מסלושיאר", אמר מאמן טוטנהאם, "כי אני חושב שאבא - ואני אבא - אתה צריך תמיד להאכיל את הילדים שלך, ולא משנה מה הם עשו. אם אתה צריך לגנוב כדי להאכיל את הלדים שלך, תגנוב. אני מאוד מאוכזב".

כעת נוח, הבן של סולשיאר, נשאל על הפרשה בתקשורת המקומית. "האמת היא שאני תמיד מקבל אוכל, בכל מקרה, אני יכול להבטיח לכם את זה", אמר בחיוך הקשר בן ה-20 , והוסיף שחבריו לקבוצה הקינטו אותו, וכשהוא בא לאימון הבוקר אחרי התקרית שאלו אותו אם אכל ארוחת בוקר, "אני מעולם לא נשכבתי כמו שסון עשה. אני מניח שמוריניו פשוט ניסה לקחת את הפוקוס מעובדה שהקבוצה שלו הפסידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully