וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה עצומה במ.ס. אשדוד: "זה היה ערב נורא, עשינו מלא טעויות"

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 8:23

אחרי ההפסד למכבי חיפה, בקבוצה משוכנעים שמדובר היה באחד המשחקים הכי חלשים שלהם העונה: "לא היה לנו כמעט שום דבר בהתקפה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

אכזבה עצומה במ.ס. אשדוד מהאופן בו הופיעה הקבוצה אמש (שני) מול מכבי חיפה בהפסד הביתי 3:0. בקבוצה הייתה בסיום תמימות דעים כי מדובר היה באחד המשחקים הכי חלשים שלהם העונה והדבר הצורב הוא שזה קרה דווקא במשחק המרכזי מול מכבי חיפה כשרבים רצו לראות עד כמה הקבוצה של רן בן שמעון טובה העונה.

"זה היה ערב נורא", הודו בסיום גורמים במועדון. "לא נכנסנו למשחק. כאילו שהוא הזה עבר לידינו. עשינו מלא טעויות ולא היה לנו כמעט שום דבר בהתקפה. לא הזכרנו בכלום את הקבוצה הנפלאה שראינו כל העונה, אבל גם לא צריך לשכוח את כל המשחקים הנהדרים שהיו לנו לאורך כל העונה".

מלכתחילה היה ברור שהחיסרון של גיל כהן במרכז ההגנה יורגש. השחקן הצעיר שנכנס לנעליים של טימותי אוואני שנפצע, היה נהדר בחודש האחרון והיעדרותו עקב פציעה, היתה מורגשת מההתחלה. ננאד צבטקוביץ' שהיה אחד המצטיינים העונה חווה ירידה מסויימת באחרונה ואמש היה לו משחק רע מאוד. הבלם הסרבי שהיה תחנה אחרונה בהרבה משחקים, עשה המון טעויות כשהקשה מכולן סידרה למכבי חיפה את השער השלישי.

רמזי ספורי עם שלומי אזולאי שחקני מ.ס. אשדוד. דני מרון
חשש שמתח את השריר. אזולאי עם ספורי/דני מרון

עיקרי הדברים

  • במ.ס. אשדוד מאוכזבים לאחר ההפסד: "לא הזכרנו בכלום את הקבוצה הנפלאה שראינו כל העונה"
  • דוד ואזולאי שנפצעו עלולים להחמיץ את המשחקים הקרובים
  • בקבוצה גיבו את גורדנה שהחמיץ פנדל: "בדרך כלל לא מחטיא פנדלים ובטח לא בועט כך"
  • ההופעה החלשה של ספורי שוב מרחיקה את האפשרות שיישאר בעונה הבאה
רועי גורדנה שחקן מ.ס. אשדוד מול דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
"בדרך כלל לא מחטיא". גורדנה/דני מרון

בקבוצה גם בטוחים שההמתנה של רועי גורדנה ליד יציע מכבי חיפה בזמן שטיפלו ארוכות בג'וש כהן, היא זו שגרמה לקשר לאבד קצת את הריכוז ואולי אף את הביטחון לפני בעיטת הפנדל שנעצרה בקלות על ידי שוער מכבי חיפה. "גורדנה בדרך כלל לא מחטיא פנדלים ובטח לא בועט כך", חיזקו בסיום גורמים במועדון את הקשר.

אם לא די בכל אלה, באשדוד יצאו חבולים לגמרי אחרי שדין דוד נפצע במחצית הראשונה וייתכן ששבר את אחת מאצבעות כף רגלו. גם שלומי אזולאי נפצע ויצא עם חשש למתיחה בשריר הירך האחורי. שניהם עלולים להחמיץ את המשחקים הקרובים בשל כך.

רמזי ספורי שחקן מ.ס. אשדוד מול עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. דני מרון
ממשיך לאכזב. ספורי/דני מרון

בקבוצה ינסו לאושש את השחקנים אחרי המשחק לקראת שבוע מכבי תל אביב שיכלול מפגש ליגה מול האלופה בבלומפילד ביום ראשון וביום רביעי משחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה ב-י"א.

ההופעה החלשה של רמזי ספורי שוב מרחיקה את האפשרות שאשדוד תרצה להשאיר אותו בשורותיה בעונה הבאה. הקשר אמור לחזור אוטומטית להפועל באר שבע במדיה יש לו חוזה לעונות הבאות, אך לג'קי בן זקן יש אופציה להשאיר אותו, מה שכרגע ספק אם יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully