וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "באנו דרוכים ואגרסיביים. ראינו קבוצה עוצמתית ורעה"

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 22:45

מאמן מכבי חיפה מסופק מה-0:3 המרשים על אשדוד, הסביר את השינוי במערך, טוען שעוד בהכנה למשחק היה לו ביטחון, ומחמיא לאצילי: "זה מעבר לגולים"

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
ערב גדול, בדיוק בזמן. אצילי/דני מרון

מכבי חיפה שוב הוכיחה למפקפקים שהשנה היא קורצה מהחומר הנכון, כשעמדה בלחץ, הביסה 0:3 את מ.ס אשדוד והלהיטה את קרב האליפות. הירוקים לא יכלו לבקש יותר מהערב הזה: הקבוצה עברה מבחן אופי לא פשוט, עומר אצילי כבש צמד (4, 64) וחגג שערי ליגה ראשונים, יובל אשכנזי נכנס וכבש גם הוא שער בכורה (80), ג'וש כהן עצר פנדל בשלב קריטי, והירוקים צימקו את הפער ממכבי תל אביב לנקודה בלבד.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
הצהרת כוונות. בכר/דני מרון

מאמן הירוקים ברק בכר החמיא לשחקניו: "באנו מוכנים, דרוכים ואגרסיביים. ראינו קבוצה עוצמתית ורעה, במובן הטוב של המילה. ידענו שאשדוד תבוא לשחק ולתקוף, והמטרה הייתה ללחוץ. הם תמיד מסוכנים ומייצרים מצבים והיום אני לא זוכר שהם ייצרו מצבים".

על ההכנה: "היו כמה אסיפות, כלליות ומקצועיות. זה אומנם עכשיו לדבר בדיעבד, אבל אני יכול להגיד שלפי ההכנה ולפי איך שהרגשתי את השחקנים היה לי ביטחון שננצח, למרות שהיה קשה והיינו במינוס ארבע".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:3 את מ.ס. אשדוד וצימקה את הפער ממכבי תל אביב לנקודה

לכתבה המלאה

על המערך: "זה עניין של הרגשה של מאמן למה נכון לכל משחק, ולשחק מול אשדוד בבית שלה זה לא כמו משחק אחר, והתאמנו את השיטה בהתאם, ואני שמח שזה עבד. אנחנו צריכים את כל השחקנים, כל המחליפים. אצילי? הוא מצוין, ומעבר לגולים הוא עובד ולוחץ ועושה דברים טובים. יש לנו סגל עמוק וארוך, אפשר לעשות שינויים ולהתאים שיטות, גם רודריגס היה חסר ואני שמח שזה עבד. יש סגל טוב. מכבי תל אביב? כל משחק הוא הכי חשוב. יש זמן עד המשחק הזה, עוד ידברו עליו מספיק".

על רוקאביציה שהוחלף: "הוא לא היה 100 אחוז, יש לו פציעה קטנה, ואיך שהמשחק התפתח החלטנו להוציא אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully