וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מאושרת, מודריץ' עקץ את פיקה: "הולך להתלונן, אה?", ואסקס גמר את העונה

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 15:00

הבלאנקוס חגגו אחרי ה-1:2 הקשה מול ברצלונה. קורטואה הודה אחרי המשקוף בדקה ה-90: "היה לי קצת מזל". מודריץ' ראה את פיקה הולך לשופט בסיום ("גבר, רק ארבע דקות?") ושלח לו עקיצה, זידאן הודה: "אנחנו סחוטים". לוקאס ואסקס סובל מפגיעה ברצועות הברך

ריאל מדריד עלתה אתמול (שבת) אל המקום הראשון בלה ליגה אחרי שניצחה 1:2 קשה מאוד את ברצלונה, במסגרת המחזור ה-30. קארים בנזמה (13) וטוני קרוס (28) כבשו לזכות הבלאנקוס כשמי שבלט וממש התעלל בהגנה של ברצלונה פעם אחר פעם היה ויניסיוס. עבור הבלאנקוס זה ניצחון שלישי ברציפות בקלאסיקו, ושני העונה.

מי שהעיב על החגיגות ביום שאחרי היה לוקאס ואסקס, אחד מכוכבי המשחק שזכה לשבחים רבים על תפקודו בצד ההתקפי וגם בצד ההגנתי, שנבדק וגילה שהוא סובל מפגיעה ברצועות ברכו. בריאל לא פרסמו את תקופת ההחלמה המשוערת, אבל בספרד כבר העריכו שהוא לא ישוב למגרשים העונה, והוא גם בספק ליורו שייפתח בדיוק בעוד חודשיים.

בסיום המשחק לוקה מודריץ', אחד מהמצטיינים בשורות ריאל מדריד, ירד מהמגרש וראה את ג'ראד פיקה (שלא שיחק) נכנס למגרש והולך לעבר השופט. "עכשיו זה הזמן להתלונן, אה?", אמר פיקה לעמיתו מבארסה, ופיקה אישר: "גבר, ארבע דקות", כשהוא מתלונן על תוספת הזמן הקצרה. מודריץ' ענה לו בתגובה: "כמה רצית?".

ג'רארד פיקה, לוקה מודריץ', ריאל מדריד נגד ברצלונה. מתוך שידור המשחק, צילום מסך
דו שיח משעשע. פיקה ומודריץ'/צילום מסך, מתוך שידור המשחק
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם ויניסיוס. Quality Sport Images, GettyImages
האיש שעשה הכי הרבה צרות להגנה של ברצלונה מקבל צ'אפחה מהמאמן שלו. ויניסיוס וזידאן/GettyImages, Quality Sport Images

המספרים

* ההיסטוריה נוטה לכיוונה של ריאל אחרי הערב: ב-9 מ-10 העונות בהן הבלאנקוס ניצחו את ברצלונה בשני משחקי הקלאסיקו, הם גם זכו באליפות. הפעם היחידה בה הם לא הצליחו הייתה בעונת 1983/84, אז אתלטיק בילבאו הוכתרה.

* ריאל מדריד ניצחה בקלאסיקו בליגה בפעם השלישית ברציפות. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה אי שם ב-1978.

* זו פעם ראשונה שריאל מדריד עושה דאבל עונתי על ברצלונה מאז 2007/8, אז ניצחה אותה 0:1 בחוץ ו-1:4 בבית. מי שאימן אז היה ברנד שוסטר.

* קאסמירו הורחק בסך הכול בפעם השנייה במדי ריאל מדריד למרות שביצע 478 עבירות בזמן שהוא שם.

ויניסיוס: "אני אוהב אותך ריאל מדריד"

נאצ'ו שחקן ריאל מדריד. Quality Sport Images, GettyImages
נאצ'ו בטירוף אחרי שריקת הסיום/GettyImages, Quality Sport Images

בלם ריאל מדריד נאצ'ו אמר אחרי המשחק: "היה חשוב מאוד לנצח. לנצח בקלאסיקו זה תמיד מיוחד, אבל עם המצב בטבלה זה היה עוד יותר חשוב. זה היה סוג של גמר למרות שנותרו עוד הרבה משחקים. אנחנו צריכים להילחם המון. סבלנו המון למרות שהשגנו שני שערים מוקדמים. יש לנו סגל רחב מאוד, אנחנו מופיעים אל המשחקים החשובים ויש לנו עדיין מטרות גדולות העונה".

שוער ריאל טיבו קורטואה, שבדקה ה-94 ראה את אליאיש מדביק כדור אדיר למשקוף וכמעט נכנע לכדור קרן של ליאו מסי שנעצר בקורה, אמר: "אתה צריך להתמודד, להתגונן טוב ולשחק ביחד. היה לי מזל עם הקורות והמשקופים במשחק הזה. קצת גשם לא משנה הרבה, אבל עם כל כך הרבה גשם הזרועות והידיים שלך קופאים. ניסיתי לזוז כל הזמן והאדרנלין השאיר אותי בעניינים. אם לא הייתי מתקשה מאוד. השער של אוסקר מינגסה הגיע מהמרכז. ידענו שג'ורדי אלבה מסוכן מאוד ולמדנו אותו בווידאו. לשמחתי במצב נוסף הצלחתי לקרוא את המהלך שלו ולהציל את הסכנה".

מאמן ריאל זינדין זידאן הוסיף: "משחק טוב מאוד. התחלנו טוב את המשחק ואז הדברים הסתבכו בגלל שהיריבה שלנו כל כך טובה. השגנו ניצחון טוב, שהגיע לנו. היו לנו מצבים כדי לכבוש את השער השלישי. בסופו של דבר זה ניצחון שהגיע לנו. אם השופט לא שרק לפנדל, אז זה לא פנדל. תוספת הזמן זה משהו שהשופט צריך להחליט לגביו. הדבר החשוב הוא מה שעשינו במגרש. היו לנו הרבה מצבים. אז סבלנו קצת כי ברצלונה קבוצה טובה מאוד. לפני המשחק הם היו לפנינו בטבלה. אנחנו יכולים להיות שמחים ואי אפשר להגיד שזה רק השופט כי הגיע לנו לנצח. אין לי מושג איך נסיים את העונה, אני יודע שמבחינה פיזית אנחנו על הקצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully