וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לידס הדהימה את מנצ'סטר סיטי עם 1:2 בחוץ, ליברפול ניצחה בתוספת הזמן

העולה הפתיעה ב-10 שחקנים כשדאלאס השלים צמד בתוספת הזמן, האלופה חגגה ניצחון ביתי ראשון ב-2021 עם 1:2 בדקה ה-91 על אסטון וילה שהביסה אותה 2:7 בסיבוב הראשון. צ'לסי הביסה 1:4 בחוץ את קריסטל פאלאס

תקציר ניצחונה המפתיע של לידס יונייטד 1:2 בחוץ על מנצ'סטר סיטי/ספורט 1

המחזור ה-31 בפרמיירליג יצא לדרך אמש (שישי) עם ה-0:1 של וולבס על פולהאם. היום, המוליכה מנצ'סטר סיטי ספגה הפסד ביתי מפתיע, 2:1 מול לידס יונייטד. ליברפול ניצחה את אסטון וילה 1:2 בתוספת הזמן, וצ'לסי השיגה 1:4 קליל בדרבי החוץ מול קריסטל פאלאס.

בינתיים באנגליה בעיקר סוערים סביב ההסלמה באלימות ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה, והקבוצות באנגליה שוקלות לצאת במחאה ולהפסיק את הפעילות ברשתות. ביום חמישי סוונסי הפכה לקבוצה הראשונה שמודיעה שהמועדון ושחקניו עוזבים את הרשתות החברתיות לשבעה ימים, כתגובה ומחאה לעלייה הגדולה באלימות ובאכזריות של גולשים ואוהדים כלפי קבוצות, שופטים ושחקנים, כולל מסרים בוטים אישיים שמופנים לשחקנים. ברמינגהאם הצטרפה אליה כאות סולידריות. כעת, כאמור, בעלי קבוצות ומנהלי הליגה שוקלים מהלך מחאה רוחבי.

שחקן מנצ'סטר סיטי ברנרדו סילבה. רויטרס
הפסד ביתי מפתיע לפני המפגש עם דורטמונד בצ'מפיונס. ברנרדו סילבה מאוכזב/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - לידס 2:1

האלופה שבדרך מעדה בביתה מול העולה החדשה, רגע לפני הגומלין בליגת האלופות מול דורטמונד. פפ גווארדיולה למעשה לא מצליח לנצח את אחד מהקולגות המוערכים עליו, הלוא הוא מרסלו ביילסה הארגנטינאי, שהוציא ארבע נקודות מהסיטיזנס בשני המפגשים של לידס מולה. 2:29 הייתה סטטיסטיקת הבעיטות לשער במשחק הזה, שתוצאתו לא מלמדת דבר על מה שהתחולל בו.

פפ עלה עם שבעה שינויים בהרכב לפני מפגש הגומלין בצ'מפיונס, וראה את ראחים סטרלינג מחמיץ מכמה מצבים קורצים, בעוד סטיוארט דאלאס עקץ באחת ההתקפות הבודדות של העולה החדשה במחצית הראשונה ובכלל במשחק. ליאם קופר הורחק לאחר עבירה גסה שביצע, והיה ברור לכולם שבמחצית השנייה התנועה תהיה חד סטרית בכיוון השער של מסלייה. פראן טורס הצליח להשוות בדקה ה-76, אך דאלאס הדהים דקה אחת בתוך תוספת הזמן עם שערה השני של האורחת בבעיטה השנייה שלה בלבד לכיוון השער. בכך הפך דאלאס לראשון שמנצח את הסיטיזנס באתיחאד עם שער בתוספת הזמן מאז רובן ואן פרסי בדרבי בדצמבר 2012.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן לידס סטיוארט דאלאס. רויטרס
גיבור הסנסציה. סטיוארט דאלאס/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 19: ראחים סטרלינג קיבל כדור במצב קורץ, אך הבעיטה שלו מתוך הרחבה לא הייתה מספיק חזקה ונקלטה בקלות אצל מסלייה בשער האורחת.
  • דקה 38: גבריאל ז'סוס במבצע יפה סידר לראחים סטרלינג מצב נהדר, אך האנגלי בעט לא טוב מאזור נקודת הפנדל והכדור שלו התגלגל החוצה.
  • דקה 42: גול! לידס עולה ל-0:1: דווקא בדקות של לחץ מקומי יצאה העולה החדשה למתפרצת, במהלכה מצא פטריק במפורד את סטיוארט דאלאס שבעט כדור מדויק לקורה ופנימה.
  • דקה 45: אדום! לידס נותרת בעשרה שחקנים: גלישה מסוכנת ועבירה מכוערת של ליאם קופר זיכתה את הסקוטי של לידס תחילה בכרטיס צהוב, אך לאחר בדיקת VAR החליט השופט להרחיק את מגן האורחת.
  • דקה 76: גול! מנצ'סטר סיטי משווה ל-1:1: לאחר לחץ כבד על שערה של האורחת, הצליח פראן טורס לכבוש את שער השוויון.
  • דקה 90+1: גול! לידס עולה ל-1:2: לא ייאמן! דקה בתוך תוספת הזמן נשלח דאלאס בכדור עומק נהדר וכבש מול אדרסון בבעיטה השנייה בלבד של לידס לשער בכל המשחק.
טרנט אלכסנדר-ארנולד עם ג'רדאן שאקירי שחקני ליברפול. רויטרס
סידר ניצחון ביתי ראשון ב-2021. טרנט אלכסנדר ארנולד/רויטרס

צפו בתקציר: ליברפול - אסטון וילה 1:2

תקציר: ליברפול - אסטון וילה 1:2/ספורט 1

ליברפול - אסטון וילה 1:2

יורגן קלופ השיג סוג של נקמה על ה-7:2 המהדהד שספגה האלופה מאסטון וילה בסיבוב הראשון, עם ניצחון מתוק בתוספת הזמן שגם היה הראשון של ליברפול באנפילד ב-2021. אולי ווטקינס, שהבקיע שלושער באותה שביעייה בווילה פארק, הפתיע בדקה ה-42 והפך לראשון שכובש ארבעה שחקנים בעונה אחת לרשת ליברפול מאז אנדריי ארשבין ב-2008/09. שער של רוברטו פירמינו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נפסל בסיוע ה-VAR, אבל בדקה ה-57 מוחמד סלאח עשה צדק ונגח פנימה אחרי שאמיליאנו מרטינס הדף בעיטה חזקה של אנדי רוברטסון היישר לעברו. אסטון וילה חשבה שלראשונה מאז 1999/00 היא מסיימת עונה ללא הפסד בצמד המפגשים עם ליברפול, אבל בתוספת הזמן טרנט אלכסנדר ארנולד בעט כדור מדויק מקצה הרחבה, טיילור מינגס הזיז את הגוף והכדור עבר אותו בדרכו אל הרשת. ליברפול במקום החמישי.

שחקן צ'לסי קורט זומה עם אנטוניו רודיגר, ז'ורז'יניו, כריסטיאן פוליסיץ'. רויטרס
טיפסו למקום הרביעי, לפחות עד משחקה של ווסטהאם. שחקני צ'לסי חוגגים עם זומה/רויטרס

צפו בתקציר: קריסטל פאלאס - צ'לסי 4:1

תקציר: קריסטל פאלאס - צ'לסי 4:1/ספורט 1

קריסטל פאלאס - צ'לסי 4:1

לאחר ה-0:2 המעיל והמרשים מול פורטו ברבע גמר ליגת האלופות בשבוע שעבר, הבלוז שבים לנצח בפרמיירליג לאחר החמישייה ההזויה שספגו במחזור שעבר מווסט ברומיץ' ועשו זאת בדרבי לונדוני. מסכת הכיבושים של האורחת החלה בדקה ה-8 עם קאי האברץ, כששתי דקות לאחר מכן כריסטיאן פוליסיץ' הכפיל עבור טוכל. קורט זומה הוסיף את השער השלישי בדקה ה-30 ולמעשה סגר עניין עוד במחצית הראשונה. כריסטיאן בנטקה צימק עבור המארחת, אך פוליסיץ' השלים צמד בדקה ה-78 וסגר 1:4 קליל לצ'לסי, שעולה למקום הרביעי, לפחות עד שווסטהאם תשלים את משחקה.

אדאמה טראורה, וולבס חוגג. Glyn Kirk, AP
יופי של גול. טראורה/AP, Glyn Kirk

פולהאם - וולבס 1:0

דרמה בקרייבן קוטג': אדאמה טראורה כבש את שער הניצחון לוולבס עם בעיטה חזקה לרשת העליונה בדקה ה-92, וקירב את הקוטג'רס לירידת ליגה. הניצחון הקפיץ את וולבס למקום ה-12 עם 38 נקודות והותיר את פולהאם על 26 נקודות, שלוש מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully